کلاس‌های مؤسسه قرآنی فاطمه‌زهرا(س) در منزل مدیر این مؤسسه برگزار می‎شود
کد خبر: 3227477
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به‌دلیل مشکلات مالی؛

کلاس‌های مؤسسه قرآنی فاطمه‌زهرا(س) در منزل مدیر این مؤسسه برگزار می‎شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی فاطمه‌زهرا(س) خرم‌آباد گفت: به‌دلیل این‌که مکانی برای برگزاری کلاس‌ها ندارم و تبلیغات اسلامی استان نیز حمایتی در این راستا نکرده است، کلاس‌ها را در منزل مسکونی خودم برگزار می‌کنم.

زهرا علی‌پور، مسئول دارالقرآن فاطمه زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به این‌که بیش‌از 10 سال از فعالیت این مؤسسه می‌گذرد، گفت: این مؤسسه زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان فعالیت دارد.

وی با اشاره به این‌که در این مؤسسه درس تجوید و روخوانی را خود او تدریس می‌کند، اظهار کرد: به‌دلیل این‌که مکانی برای برگزاری کلاس‌ها ندارم و سازمان تبلیغات نیز از ما حمایت نکرده است، کلاس‌ها را در منزل مسکونی خودم برگزار می‌کنم.

علی‌پور با بیان این‌که افرادی که به مؤسسه مراجعه می‌کنند تمکن مالی ندارند که شهریه کلاس‌ها برا پرداخت کنند، عنوان کرد: به همین دلیل برای برگزاری کلاس‌ها مربی استخدام نمی‌کنم و خودم که دیپلم دارم کلاس‌ها را برگزار می‌کنم که مردم به‌خاطر نداشتن پول در قرآن محروم نشوند.

آموزش قرآن با اسفاده از قلم هوشمند قرآنی

مسئول دارالقرآن فاطمه زهرا(س) ادامه داد: روخوانی قرآن را با استفاده از قلم قرآنی به قرآن‌آموزان آموزش می‌دهم.

وی با اشاره به برنامه‌های این مؤسسه در سال 94 تصریح کرد: در ایام فاطمیه مراسم روضه را برگزار کردیم و در نظر داریم که با شروع ماه رمضان با خواندن یک جزء در روز قرآن کریم را تا پایان ماه ختم کنیم.

علی‌پور در پایان سخنان خود در این زمینه بیان کرد: هیچ شخص و یا نهادی در اداره این دارالقرآن به او کمک نکرده است.

captcha