تبیین سیره حضرت زهرا(س) در نشریه‌ «پرتوهای علوی» آلبانی
کد خبر: 3259433
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

تبیین سیره حضرت زهرا(س) در نشریه‌ «پرتوهای علوی» آلبانی

شعب خارجی: شماره جدید نشریه‌ «پرتوهای علوی» که به تبیین سیر و سلوک حضرت فاطمه زهرا(س) می‌پردازد، به همت رایزنی فرهنگی ایران در آلبانی چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جدیدترین شماره نشریه‌ دینی ـ فرهنگی «پرتوهای علوی» ویژه ماه آوریل سال 2015 میلادی در کشور آلبانی، تهیه شده و به چاپ رسید.
این نشریه به همت رایزنی فرهنگی ایران در تیرانا در قالب مباحث دینی همچون «حضرت محمد(ص) و خدیجه(س)؛ زوج پاک الهی»، «میوه ازدواج»، «فاطمه(س)؛ نور چشمان محمد(ص)» و «روایاتی از نبی اکرم(ص) درباره حضرت فاطمه(س)» آماده‌سازی شده است.
بخشی از این نشریه به حضرت زهرا(س) به عنوان مادر ائمه(ع) که دنباله نبوت پیامبر(ص) است، اشاره دارد؛ این بخش با عنوان «فاطمه(س) مهر تداوم امامت را رقم زد!» در نشریه آمده است.
«تداوم نبوت ضمانت‌دار گردید»، «میلاد امام باقر(ع)»، «میلاد امام علی(ع)» و «شیعیان ایرانی با آموزه‌های علی(ع)» از دیگر مطالب این نشریه به شمار می‌رود.
«کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلام» و «تقویت وحدت جهان اسلام براساس آموزه‌های اهل بیت(ع) و جنگ علیه تروریسم‌» از مباحث پایانی این اثر فرهنگی است.

captcha