پیروزی انقلاب اسلامی مسیر حرکتی جهان را تغییر داد
کد خبر: 3300771
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
سردار نقدی:

پیروزی انقلاب اسلامی مسیر حرکتی جهان را تغییر داد

گروه اجتماعی: بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی مسیر حرکتی جهان را تغییر داده و با پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بیشماری که در صحنه‌های بین‌المللی از جوانان و نوجوانان متعهد و متخصص نظام شاهد هستیم توانستیم پرچم پرافتخار نظام را با قدرت و عظمت به اهتزاز درآوریم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج کشور عصر روز گذشته، 24 اردیبهشت در جمع بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین که در سالن ستارگان اراک برگزار شد، گفت: جوامع غربی و ایادی استکبار تنها از اعتقادات راسخ و ایمان الهی نوجوانان و جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیم دارند و با استفاده از تمامی تجهیزات و توان رسانه‌ای خویش درصدد هستند تا مبانی الهی نهادینه شده در اذهان آنان را تخریب کند.

وی بابیان این مطلب که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حاضر به عنوان قله آزادی‌خواهی و الگویی بی‌بدیل برای جوامع دیگر به ویژه مستضعفین تبدیل شده است، اضافه کرد: دشمنان به این امر مهم واقف هستند و با استفاده از تمامی ظرفیت و سرمایه خویش قصد دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با خطر مواجه کنند.

سردار نقدی در ادامه سخنان خویش سست شدن پایه‌های قدرت آمریکا ودیگر جوامع غربی را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 دانست و اظهار کرد: امروز به یمن برکت پیروزی انقلاب و پیشرفت های عدیده ایران اسلامی در جهان بین المللی کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، بحرین، یمن و سوریه با تحول در نظام حاکمیتی خویش کشورهای استکباری از جمله امریکا و اسرائیل را از منطقه خارج کردند.

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خویش بیم کشورهای ابرقدرت امریکا و دیگر جوامع اروپایی را از جابجایی قدرت در جهان عنوان کرد و افزود: کشورهای غربی و دیگر جوامع برای نزدیک نشدن به این امر مهم از تمامی ظرفیت و توان خویش با بهره گیری از سرمایه های کلان استفاده می کنند.

نقدی اعلام کرد: بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی مسیر حرکتی جهان را تغییر داده و با پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بیشماری که در صحنه‌های بین‌المللی از جوانان و نوجوانان متعهد و متخصص نظام شاهد هستیم توانستیم پرچم پرافتخار نظام را با قدرت و عظمت به اهتزاز در آوریم.

وی بابیان این مطب که مقام معظم رهبری به نزدیک شدن به پیچ تاریخی تأکید فرموده و هشدارهای لازم را مبذول داشتند، افزود: با توجه به اینکه دشمن با تبلیغات سوء سعی دارد به اهداف نهادینه شده در انقلاب که برپایه اسلام ناب استوارست ضربه وارد کند اجرای برنامه ها با در نظر گرفتن خطوط قرمز امری بسیار مهم ارزیابی می‌شود.

سردار نقدی در بخش دیگر از سخنان خویش حملات رژیم آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن را محکوم کرد و گفت: با توجه به اینکه یمن قبل از قبل از حمله نظامی با مشکلات و معضلات داخلی روبه رو بود؛ لذا با شروع حمله های ددمنشانه رژیم آل سعود تضعیف شده و نتوانست آنطور که شایسته است دفاع کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دولتمردان یمنی خنثی کردن توطئه و فتنه های داخلی را به مقابله با نظامیان آل سعود ارجحیت داده و همین امر باعث شده تا نیروهای تکفیری را در مقابله های جهادی به عقب برانند.

وی در ادامه سخنان خویش به تشریح فلسفه ایجاد بسیج مستضعفین پرداخت و اعلام کرد: فعالیت بسیج در قالب دو رویکرد مهم تعالی نیروهای بسیجی و امر به معروف و نهی از منکر تعریف می شود؛ بنابراین بسیجیان باید با درایت ، تفکر و حسن خلق در این مسیر گام برداشته و دیگران را نیز به حرکت در این مسیر تشویق کنند.

سردار نقدی ضمن اشاره به لزوم اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در کشور، حمایت از تولیدات اخلی و افزایش سطح کیفیت را دو شاخصه مهم و اساسی در سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب نیز به این دو امر مهم تأکید فراوان فرموده و تمامی تولیدگان را به رعایت آن ملزم کردند.

وی از بازار داخلی به عنوان محرکه اصلی بخش اقتصاد یاد کرد و باابراز نگرانی از واردات بی رویه برخی از کالا، به بازرگانان توصیه کرد: با تحقیق و بررسی های لازم اجازه ندهید بازرهای داخلی به دست بیگانگان بیفتد؛ زیرا  اظهار کرد: بی شک واردات بی هدف به اقتصاد نظام آسیب خواهد زد.

نقدی همچنین به تبادل اطلاعات در میان دولت ها و ملت ها با استفاده از ابزار اطلاع رسانی همچون اینترنت و ماهواره نیز اشاره کرد و افزود: اندیشمندان از جهان هستی به عنوان دهکده جهانی یاد می کنند، چراکه اخبار در جهان با سرعت نشر پیدا می کند و ایران در جامعه متراکم جهانی مرکز دید بسیاری از کشورها قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: نفوذ اسلام و محبوبیت جمهوری اسلامی در میان کشورهای منطقه سبب شده تا دشمنان از ایران هراس داشته باشند و تمامی رویدادهای و حوادث نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ظرافت دنبال کنند.

سردار نقدی از اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور افزایش طرح های اشتغالزایی مبنی بر اقتصاد مقاومتی به سازمان بسیج سازندگی خبرداد و گفت: امید است با اختصاص این رقم شاهد افزایش کار آفرینی، خود اشتغالی و کاهش آمار بیکاران در جامعه باشیم.

به گزارش ایکنا، محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز در این مراسم گفت: بسیجیان همواره در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت های بسیار ارزشمند و خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد.

وی بابیان این مطلب که در حال حاضر یک هزار هفتصد حلقه صالحین با 2 سرمربی در سطح شهر ااک فعالیت دارند، اضافه کرد: در سال گذشته با تعامل ایجاد شده با حوزه علمیه در راستای اعزام مبلغ و روحانی به مناطق محروم و فاقد روحانی شاهد خدمات ارزنده ای بودیم.

این مقام مسئول در پایان،اضافه کرد: بسیجیان تا اخرین نفس و قطره خونشان از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده و به دشمنان اجازه نخواهند داد گوشه چشمی به وجبی از خاک ایران اسلامی داشته باشند.

captcha