برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مساجد گناباد
کد خبر: 3309753
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مساجد گناباد

گروه اجتماعی: ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بیش از ۱۰۰ مسجد شهرستان گناباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بیش از 100 مسجد شهرستان گناباد خبر داد و  گفت: مراسم گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، چهارشنبه، 13 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور هیئت‌های عزاداری و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در میدان امام خمینی(ره) گناباد برگزار می‌شود.

وی مراسم عزاداری سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در شهرستان گناباد را منحصر بفرد عنوان کرد و افزود: این مراسم با حضور هیئت‌های عزاداری برگزار می‌شود که عزاداران روح الله، از میدان غدیر تا میدان امام خمینی(ره) در قالب دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی به عزاداری می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد افزود: به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، مراسم عزاداری با حضور هیئت‌های عزاداری بخش کاخک، پنج‌شنبه، 14 خردادماه پس از نماز مغرب و عشاء در بقعه متبرکه امامزاده سلطان محمد عابد(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: همچنین مراسم جشن میلاد صاحب‌الزمان(عج) و گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، سه‌شنبه، 12 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهر بیدخت درنظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام رحمانی از اعزام 20 مبلغ به مساجد روستایی در ایام ولادت بقیه الله(عج) و سالگرد ارتحال امام خبر داد و افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، در 60 مسجد روستایی و 40 مسجد شهری برگزار خواهد شد که روحانیون مستقر و طرح هجرت به تبیین شخصیت و ویژگی‌های امام راحل می پردازند.

وی برگزاری همایش سیره عبادی، سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره)، برگزاری مسابقه از وصیت‌نامه سیاسی ـ عبادی امام راحل، توزیع لوح فشرده خط امام و رهبری، توزیع کتاب و بسته‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان گناباد عنوان کرد.

captcha