عدالت در عزل و نصب‌ها رعایت شود
کد خبر: 3310117
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
جعفری:

عدالت در عزل و نصب‌ها رعایت شود

گروه سیاسی: نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور جلوگیری از بدبینی‌ها باید عدالت در عزل و نصب‌های موجود در استان رعایت شود.

قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، در خصوص انتخاب مدیران استان از شهرستان‌های شیروان و اسفراین، اظهار کرد: باید برای حفظ همبستگی در استان و جلوگیری از بدبینی‌ها عدالت در عزل و نصب‌ها رعایت شود.
وی با ذکر این نکته که گفته می‌شود نگاه منطقه‌ای و شهرستانی در عزل و نصب‌ها خطرناک و یک سم است، افزود: نباید این سم و نگاه درعزل و نصب‌ها به وجود بیاید و باید در عزل و نصب‌ها همه ابعاد مسئله به صورت درست دیده شود.
وی خاطرنشان کرد: وجود نگاه منطقه‌ای در این حوزه برای دو شهر شیروان و اسفراین نیز خوب نیست به دلیل این که مشخص نمی‌باشد طی سال‌های آینده چه اتقاقی خواهد افتاد، بنابراین وجود این نگاه به سود کسی نخواهد بود.
جعفری با بیان این که در صورت عدم وجود صلاحیت به مدیران مربوطه تذکرات لازم داده می‌شود، عنوان کرد: از شأن نمایندگی در مجلس اسلامی به دور است که گفته شود چه کسی را در چه پست و مقامی بگذارید.
وی با تاکید بر انتقاد منصفانه در امور مختلف، یادآور شد: در حد توان شجاعانه و از مصالح مردم دفاع می‌کنم.

captcha