سربازان امام زمان(عج) ناجی صلح و آرامش در کشور هستند
کد خبر: 3310172
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

سربازان امام زمان(عج) ناجی صلح و آرامش در کشور هستند

گروه اجتماعی: مدرس دانشگاه پیام نور ارومیه گفت: وزارت اطلاعات سبب ایجاد امنیت و توسعه در کشور شده و یکی از نهادهای امنیتی مؤثر در امور فرهنگی، اجتماعی نیز محسوب می‌شود.

بهنام علیزاده، مدرس دانشگاه پیام نور ارومیه در گفت‌و‌گو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: وجود امنیت در هر کشوری سبب پیشرفت و توسعه از بعدهای مختلف شده و به همین دلیل وزارت اطلاعات از مهمترین نهادهای دولتی در تأمین امنیت در جامعه به حساب می‌آید.

وی در ادامه افزود: تا زمانی که بستر امنیتی در کشور حاکم نباشد، هیچ سرمایه‌ای به کشور وارد نخواهد نشد و در نتیجه پیشرفتی نیز حاصل نمی‌شود ولی خوشبختانه کشور ایران با توجه به قرارگیری در حلقه‌های آتش در منطقه از امن‌ترین کشورها محسوب شده و این مهم عملی نمی‌شد مگر با مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنان امام زمان(عج) در ایجاد امنیت که بسیار قابل تامل است.

علیزاده با اشاره به جنایت‌های ساواک در زمان شاهنشاهی اظهار کرد: عمده‌ترین فعالیت‌های این سازمان غیر دینی و وابسته به کشورهای غربی سرکوب احزاب سیاسی و شکنجه  افراد مؤمن بود که با پیروزی انقلاب اسلامی، یک وزارت با انسان‌های متعهد و مخلص بر سر کار آمد که حتی در دوران جنگ نیز با انجام مجاهدت‌های خاموش در بیرون و داخل مرزهای کشور موفقیت‌های زیادی را به‌دست آوردند.

وی ادامه داد: سیستم‌های اطلاعاتی سایر کشورها بیشتر بر بحث مادی گرایی تأکید دارد و به ارزش‌های انسانی توجه نمی‌کنند اما سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای پیروری از منویات رهبری و سیره ائمه معصومین(ع) نمونه‌ای بارز از انسان‌های متعهد به نظام جمهوری اسلامی و ناجی صلح و آرامش و ارز‌ش‌‌ها و کرامت‌های انسانی هستند.

captcha