ارائه تمهیداتی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای فعالیت‌های دینی
کد خبر: 3314493
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

ارائه تمهیداتی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای فعالیت‌های دینی

گروه دانشگاه: در جلسه مشترک دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی با مدیر امور دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها بر ارائه تمهیداتی از سوی این نهاد برای انجام فعالیت‌های دینی در دانشگاه جامع تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشستی مشترک با حضور مدیر امور دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با مسئولان دفتر نهاد دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی برگزار شد.
در این نشست ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علمی کاربردی ضمن خیر مقدم، گزارشی از عملکرد چند ساله اخیر دفتر نهاد ارائه کرد و توضیحاتی در خصوص شیوه برگزاری برنامه‌هایی همچون کرسی آزاداندیشی، حلقه‌های معرفت، نهضت تفسیر، محفل صدق و صفا، ازدواج دانشجویی، اعتکاف و ... بیان کرد.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین پوررضا، مدیر امور دفاتر ضمن تشکر از مجموعه دفتر نهاد، نکاتی راجع به ارتقابخشی و کیفی برگزار کردن برنامه‌ها را اظهار کرد.
در پایان مقرر شد با توجه به حجم گسترده برنامه‌ها و ضرورت انجام فعالیت‌های دینی ـ فرهنگی، تمهیداتی از سوی مدیر امور دفاتر، همچنین دفتر نهاد جهت مشارکت بیشتر دانشجویان و اساتید در طرح و برنامه‌های نهاد اندیشیده شود.

captcha