توزیع ۲۶۷ هزار جلد کتاب مناسبتی در بارگاه منور رضوی
کد خبر: 3320670
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
همزمان با ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

توزیع ۲۶۷ هزار جلد کتاب مناسبتی در بارگاه منور رضوی

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ۲۶۷ هزار جلد کتاب مناسبتی ویژه این ایام بین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، 267 هزار جلد کتاب مناسبتی ویژه این ایام بین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تناسب داشتن برنامه‌ها و تولیدات با اعتقادات و فرهنگ مخاطب، توجه به گروه‌های سنی مختلف، داشتن محتوای قوی و بهره‌مندی از نثری شیوا و روان برای انتقال بهتر مفاهیم بلند دینی و معنوی به زائران از مهم‌ترین رویکردها در تولید محصولات فرهنگی است.

حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: کتاب‌های ضیافت، خانواده قرآنی، رمضان با قرآن و قرآن و عترت از مجموعه آثار حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور است که با موضوع شرح و تفسیر قرآن و با شمارگان 40 هزار جلد در حرم مطهر رضوی توزیع می‌شود.

وی گفت: کتاب‌های «خانه انس» با موضوع شرح رفتار با خانواده و «ساکنان شهر اخلاق» با موضوع شرح رفتار با مردم اثر حسین سلیمانی، «روزی حلالم آرزوست» از جواد محدثی، «رهیافت احکام روزه» از حسین خادم‌الخمسه و کتاب «نور هدایت» شامل مجموعه‌ای از سخنرانی‌های حرم پیرامون قرآن که توسط جعفر حسن‌زاده گردآوری شده، بخشی دیگر از آثار تولیدی مدیریت فرهنگی آستان قدس رضوی است.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی انتشار پوستر قرآنی، بروشور احکام ماه رمضان و نرم افزار خانه وحی سه با موضوع تلاوت قاریان ایرانی در عتبه حسینی و تلاوت قاریان عراقی در حرم مطهر امام رضا(ع) را از دیگر محصولات فرهنگی تولید شده در این ماه مبارک عنوان کرد. تلاش شده تا بتوانیم در ماه مبارک رمضان، محصولات فرهنگی ـ قرآنی متعددی برای عموم مخاطبان تولید و عرضه کنیم.

captcha