روز قدس؛ تجلی عظمت امت اسلامی و رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان
کد خبر: 3326030
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

روز قدس؛ تجلی عظمت امت اسلامی و رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان

کانون خبرنگاران نبأ: دانشجویان بسیجی شهرستان دلیجان در بیانیه‌ای با بیان اینکه روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان است، از وحدت مسلمین در این روز اعلام حمایت کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، دانشجویان بسیجی شهرستان دلیجان در آستانه روز جهانی قدس بیانیه‌ای بدین شرح منتشر کردند:

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.

روز قدس، روز کنار گذاشتن سلیقه‌ها و پیوستن قطره‌ها به اقیانوس جاری انسان‌هاست. روز قدس، روز بازتاب خشم خروشان خَلق‌های ستم‌دیده و طوفانی شدن غیرت‌های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه رژیم غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند.

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره روز قدس می فرمایند:

«اکنون، جمعه آخر ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل عظیم ما رحمه الله روز قدس نامیده شده، در پیش روی ماست. [باید] روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیلة القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم. این جانب امیدوارم ملت بزرگ ما در این روز قدس نیز مانند همیشه با حضور یکپارچه خود در خیابان ها و راهپیمایی تا محل نمازهای جمعه، فریاد رسا و غریو رعدگون خود را به گوش جهانیان برساند و تکرار کند که امت امام خمینی عظیم، همواره در کنار فلسطین، و خصم دشمنان آن خواهد بود.

دانشجویان بسیجی شهرستان دلیجان ضمن اعلام استکبار ستیزی و درخواست حفظ وحدت اسلامی بیانیه خود را بدین شرح اعلام می کند:

1- یکی از اهداف ناروای صهیونیسم ایجاد جنگ بین ملت هاست. یهود امروز، برای پیشرفت خود، بین دولت های عرب ایجاد دشمنی می کند تا مشغول جنگ و برادرکشی شده، فکر دعوی مالکیت سرزمین های فلسطین را از سر دور کنند و در نتیجه رشد سیاسی که در سایه وحدت میسّر است بر ایشان مقدور نباشد. از طرف دیگر، بر اثر گرم ساختن میدان های مبارزه، اسلحه های خود را به فروش رسانده و ایشان را از نظر نیروی مالی و اقتصادی ضعیف کند، تا همیشه بدهکار باشند و به این ترتیب راه برای نفوذ دشمن باز باشد.

2- مشکل جامعه اسلامی امروز گروهی فاسد و فاسق و دست ساخته ابر قدرت ها به نام داعش نیست  بلکه فکر و عقیده انحرافی نفوذ کرده در صفوف مسلمانان است که مقاومت اسلامی را در سراسر دنیا خدشه دار می کند.

3- ما حمایت کامل خود را از مردم یمن؛ سوریه, عراق و افغانستان در دفاع از دین و مردم آن کشورها اعلام نموده و آماده هر نوع همکاری و همیاری درخواست شده از طرف این کشورها هستیم.

ما دانشجویان بسیجی شهرستان دلیجان در پایان ضمن تجدید بیعت با مردم مظلوم جهان اعلام می داریم رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود و  بحث، بحث یهودی ستیزی نیست، بلکه مسئله، مسئله غصب خانه مسلمین است.

captcha