مجامع بین‌المللی اقدامی عملی برای توقت جنایات وحشیانه در یمن انجام نداده‌اند
کد خبر: 3337125
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
امام جمعه گناباد:

مجامع بین‌المللی اقدامی عملی برای توقت جنایات وحشیانه در یمن انجام نداده‌اند

گروه سیاسی: امام جمعه گناباد گفت: متاسفانه دولت‌ها و مجامع بین‌المللی به‌جای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن یا از آل سعود جنایتکار حمایت می‌کنند و یا در مقابل جنایات آن‌ها سکوت کرده‌اند و تاکنون هیچ گونه اقدام عملی برای توقف این جنایات وحشیانه انجام نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب، امام جمعه گناباد، امروز نهم مردادماه، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و فرصت بررسی و تصویب جمع‌بندی توافق هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد به قدرت‌هایی که بارها ددمنشی و بی‌رحمی خود را ثابت کرده‌اند خطاست.

وی افزود: آن‌هایی که هواپیمای مسافربری ایران را زدند و عذرخواهی نکردند، کسانی که انواع سلاح‌ها را در اختیار صدام گذاشتند و آن‌هایی که منافقان و تروریست را حمایت می‌کنند، کسانی هستند که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

در رابطه با توافق هسته‌ای نه باید ذوق زده بود و نه نگران

امام جمعه گناباد اظهار کرد: در رابطه با توافق هسته ای نه باید ذوق زده باشیم که همه مشکلات کشور حل شد و نه نگران باشیم زیرا هنوز شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی 90 روز فرصت دارند که تفاهم‌نامه را مطالعه و اصلاح کنند.

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب با بیان اینکه راه نقد منصفانه بر متن توافق‌نامه باز است، ابراز کرد: چه توافق نهایی انجام شود و چه نشود، ملت آگاه ایران باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنند چون دشمن به ایجاد اختلاف در داخل کشور چشم دوخته است.

وی بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی تأکید و ابراز کرد: همان‌طوری که ریاست جمهوری بارها تاکید کرده‌اند اگر این توافق به نتیجه هم برسد، هیچ‌گاه نباید اقتصاد مقاومتی از دستور کار مسئولان کشور خارج شود.

مردم گناباد از نظر شرکت در نماز جمعه در استان خراسان رضوی نمونه هستند

خطیب جمعه گناباد با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه گفت: بحمدالله مردم گناباد علاوه بر اینکه از نظر شرکت در نماز جمعه در استان خراسان رضوی نمونه بوده و در کار خیر نیز فعال و پیش قدم هستند به طوری که تاکنون سه میلیارد و 700 میلیون ریال برای احداث ساختمان جدید مصلی کمک کرده‌اند.

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب با اشاره به اهمیت نمازجمعه گفت: انجام این فریضه الهی در گسترش تقوا و معنویت، تقویت اتحاد و انسجام مردم، آگاهی بخشی جامعه، تقویت روحیه امیدواری در جامعه، مأیوس شدن دشمنان از انقلاب اسلامی، تبیین و تقویت مواضع مقام معظم رهبری، انتقال مشکلات مردم به دولت‌مردان و حمایت از امت‌های اسلامی نقش مهم و مؤثری دارد.

هیچ گونه اقدام عملی برای توقف جنایات آل‌سعود در یمن انجام نگرفته است

امام جمعه گناباد به ادامه حملات و بمباران یمن توسط آل‌سعود اشاره کرد و گفت: متاسفانه دولت‌ها و مجامع بین‌المللی به‌جای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن یا از آل سعود جنایتکار حمایت می‌کنند و یا در مقابل جنایات آن‌ها سکوت کرده‌اند و تاکنون هیچ گونه اقدام عملی برای توقف این جنایات وحشیانه انجام نگرفته است.

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب، آل‌سعود را عامل اختلاف میان مسلمانان عنوان کرد و افزود: آل‌سعود با ترویج مذهب ساختگی وهابیت، به‌جای حمایت از ملت‌های مسلمان با رژیم صهیونیستی و آمریکا در جهت مقابله و تجاوز به مسلمانان اتحاد و همراهی می‌کند.

captcha