مسابقات قرآن وی‍ژه کارکنان و خانواده‌های ناجا استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3341330
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
قاسمی:

مسابقات قرآن وی‍ژه کارکنان و خانواده‌های ناجا استان مرکزی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن سازمان عقیدتی - سیاسی ناجای استان مرکزی گفت: مسابقات قرآن وی‍ژه کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی استان فردا، ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.

محسن قاسمی، مسئول دارالقرآن کریم سازمان عقیدتی - سیاسی ناجا استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: مسابقات قرآن وی‍ژه کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی استان ساعت 8 فردا، 22 مردادماه برگزار می‌شود.

قاسمی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، درک مفاهیم در دو سطح، اذان(ویژه آقایان) برگزار می‌شود که کلیه پرسنل و خانواده‌ آنها و همچنین، بازنشستگان  نیروی انتظامی  امکان شرکت در این مسابقات را داشته‌اند.

مسئول دارالقرآن عقیدتی ـ سیاسی ناجا استان تأکید کرد: این مسابقات در شهرستان‌های استان به صورت مستقل برگزار می‌شود و 3 نفر برتر درهر رشته به استان برای شرکت در مسابقات نهایی معرفی خواهند شد.

قاسمی تصریح کرد: برای برادران شرکت کنندگان در رشته مفاهیم یک صد نکته تفسیری از جزء 18 و برای بانوان از جزء 15 ارائه شده که باید حداقل به 40 سؤال پاسخ صحیح بدهند که در این صورت برای شرکت در مرحله نهایی برگزیده می‌شوند.

مسئول دارالقرآن کریم عقیدتی - سیاسی ناجا استان در پایان اظهار کرد: مسابقات مربوط به بانوان در ستاد قدیم فرماندهی نظامی واقع در شهرک بعثت و مسابقات مربوط به آقایان در ستاد جدید واقع در کمربندی اراک فردا، 22 مردادماه برگزار می‌شود.

captcha