یادواره 23 شهید حوزه فاطمه زهرا(س) خرم‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3351673
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

یادواره 23 شهید حوزه فاطمه زهرا(س) خرم‌آباد برگزار شد

گروه اجتماعی: یادواره 23 شهید حوزه فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عصر سه‌شنبه، سوم شهریورماه در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، معصومه نادری، فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) خرم‌آباد، در یادواره 23 شهید حوزه فاطمه زهرا(س) که سه‌شنبه، سوم شهریورماه جاری در حسینیه ثارالله برگزار شد، ضمن خیزمقدم به حاضران در یادواره، گفت: شهدا راهیان راه الله در طول تاریخ اسلام هستند که به پیروی از فاطمه زهرا(س) در حمایت از رهبران دینی و تحقق خواسته‌های آن‌ها تلاش داشته‌اند.
وی، افزود: شهدا همیشه در صف مقدم این فداکاری و ایثار بوده‌اند و در تقویت مکتب امام صادق(ع) با جهاد خود پشتیبانی از نشر معارف و اندیشه‌های الهی شهدا سعی و کوشش فراوانی داشته‌اند و در فضای دینی و اسلامی رشد کرده‌اند.
نادری، تصریح کرد: این افراد در حماسه 15 خرداد سال 42، 17 دی ماه سال 56، بهمن ماه 57 و سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره حامی مسلمانان بودند و از هیچ حمایت و فداکاری دریغ نکردند.
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) خرم‌آباد، افزود: تا آن‌جا که در جنگ شربت شهادت نوشیدند یا با اسارت در جنگ تحمیلی و تحمل شکنجه و زندان دوران طاغوت و دادن خسارت‌های مادی و معنوی، به سابقه و افتخارات بسیج در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) افزودند.
وی، خاطرنشان کرد: تاریخ دفاع مقدس و هشت سال مقاومت ملت سرافراز ایران در حمایت و اطاعت از امام خمینی(ره) و پشتیبانی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، برجسته‌ترین قله‌های افتخاری است که به این گنجینه ارزش می‌دهد.
نادری، عنوان کرد: یادواره شهدای حوزه فاطمه‌زهرا(س) قطره‌ای از اقیانوس بی‌کران مهر و محبت بسیج به اسلام، روحانیت، ولایت و رهبری و امامت و پیروی از امام است.

در ادامه مراسم از مادر شهید جواد سبحانی؛ شهید دهه کرامت تجلیل شد.

captcha