تبیین دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص «حج» در برنامه رادیویی غنا
کد خبر: 3355749
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

تبیین دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص «حج» در برنامه رادیویی غنا

شعب خارجی: به همت رایزنی فرهنگی ایران در آکرا، برنامه رادیویی غنا به تبیین و بررسی دیدگاه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) در خصوص مراسم و مناسک «حج» پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی ایران در آکرا هم‌زمان با آغاز برنامه مسلمانان غنا در دهکده حج، به‌منظور اعزام حجاج این کشور به مکه مکرمه و مدینه منوره برنامهای  رادیویی با هدف انتشار دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مراسم و مناسک «حج» از رادیوی FM غنا پخش شد.

در این برنامه ابراهیم تیجانی، محمد اول و شیخ ادریس توپو، از شیوخ مسلمان غنا در رادیو لاتنا (Latenu) به تبیین و بررسی دیدگاه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) در دیدار با زائران، دست‌اندرکاران و کارگزاران حج در تهران پرداختند.

در این برنامه رادیویی که به مدت یک ساعت به طول انجامید، سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در قالب یک بحث تحلیلی همچون فراخوانی مسلمانان به حفظ وحدت اسلامی، یافتن راه‌حلی برای مشکلات جهان اسلام و امت واحد اسلامی از سوی مهمانان بیان شد.

captcha