تجدید میثاق بسیجیان حج و زیارت استان مرکزی با شهدای دفاع مقدس
کد خبر: 3365948
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

تجدید میثاق بسیجیان حج و زیارت استان مرکزی با شهدای دفاع مقدس

گروه اجتماعی: جانشین مدیر حج و زیارت استان مرکزی از تجدید میثاق بسیجیان حج و زیارت استان با شهدای دفاع مقدس خبرداد و افزود: این مراسم با شکوه فردا، 31 شهریور با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

منوچهر انصاری جانشین مدیر حج و زیارت استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم تجدید میثاق  شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی ایران  با حضور بسیجیان و کارگزاران حج و زیارت استان مرکزی برگزارمی‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم تجدید عهد با ارزش‌های امام و انقلاب و همچنین زنده‌ نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان وطن است،  شهیدان با رشادت‌های خود در دوران دفاع مقدس حقانیت نظام را به جهان نشان دادند، این مراسم نیز در راستای  قرار دادن بسیجیان حج و زیارت در فضای  معنوی ایثار  و شهادت است.

انصاری در خصوص برگزاری مراسم  تجدید میثاق با شهدا عنوان کرد: حوزه بسیج امام موسی کاظم(ع) حج و زیارت استان مرکزی،  صبح روز سه شنبه 31 شهریور ماه سال جاری مقابل یادمان شهدا در گلزار شهدای اراک  با حضور مسئولین وبسیجیان این سازمان با شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان می‌کند.

جانشین مدیر حج و زیارت استان مرکزی در پایان افزود: مراسم ویژه گرامیداشت دفاع مقدس نیز با حضور مسئولین این حوزه  درتاریخ 5 مهر ماه از ساعت 16 الی 18 در سالن اجتماعات حج و زیارت استان مرکزی برگزار خواهد شد.

captcha