برگزاری کارگاه آموزشی قرآن در نمایشگاه کتاب لرستان
کد خبر: 3370481
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

برگزاری کارگاه آموزشی قرآن در نمایشگاه کتاب لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی ارشاد لرستان گفت: نقد و بررسی کتاب، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی، برگزاری کارگاه آموزشی قرآن و برنامه‌هایی از این دست از برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه کتاب لرستان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، ماشاالله امان‌اللهی بهاروند، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان جمعه، سوم مهرماه در جمع خبرنگاران به برخی از برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه کتاب لرستان اشاره کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه برنامه رونمایی کتاب طی سه نوبت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: یک بخش این رونمایی‌ها به حوزه دفاع مقدس، یک بخش به کتب دینی و ارزشی و بخش دیگر به سایر موضوعات ازجمله تاریخ لرستان تعلق دارد.
بهاروند با اشاره به این‌که در دومین روز از نمایشگاه کتاب لرستان از 25 عنوان کتاب رونمایی شد، عنوان کرد: تا پایان زمان برپایی نهمین نمایشگاه کتاب لرستان از حدود 50 عنوان کتاب دیگر که طی شش ماه اول سال منتشر شده‌اند رونمایی می‌شود.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان این‌که طی سال گذشته 110 عنوان کتاب در استان لرستان به چاپ رسیده است، اظهار کرد: چاپ کتاب در استان در شش ماه دوم سال گذشته رشد قابل توجهی داشت.
وی نقد و بررسی کتاب، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی، برگزاری کارگاه آموزشی قرآن و برنامه‌هایی از این دست را از برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان دانست و افزود: همچنین، در این نمایشگاه برنامه‌های ویژه دفاع مقدس، برنامه‌های مربوط به اعیاد قربان و غدیر و برنامه‌های هنری مانند اجرای موسیقی، نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی و ... برگزار می‌شود.

captcha