هنوز خبری از مفقودان حادثه «منا» استان فارس در دست نیست
کد خبر: 3372240
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
زینلی:

هنوز خبری از مفقودان حادثه «منا» استان فارس در دست نیست

گروه اجتماعی: مدیرکل حج و زیارت استان فارس با اشاره به وجود 10 مفقود حادثه «منا» از این استان، گفت: هنوز خبری از این مفقودان در دست نیست.

علی‌رضا زینلی، مدیرکل حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با اشاره به مفقودان حادثه «منا» از این استان، گفت: هنوز خبری از این مفقودان در دست نیست.
وی افزود: قریب 10 نفر از حجاج استان فارس در این حادثه مفقود شده‌اند که هم‌اکنون در حال بررسی و پیگیری وضعیت آنان هستیم و به محض مشخص شدن وضعیت آنان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
زینلی خواستار حفظ آرامش و صبر مردم در این مسئله شد و گفت: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم آثاری از آنان را بیابیم لذا در این فاصله لازم است که مردم آرامش و صبر خود را حفظ کنند.
مدیرکل حج و زیارت فارس با اشاره به زمان بازگشت حجاج این استان و همچنین اجساد قربانیان این حادثه ابراز کرد: بنا شده است تا اجساد قربانیان حادثه «منا» از دوشنبه، 7 مهرماه به بعد تحویل استان شود که هم‌اکنون در حال پیگیری آن‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه حجاج استان فارس از تاریخ 7 تا 14 مهرماه جاری نیز به استان بازخواهند گشت، گفت: از مردم شریف استان فارس تقاضا می‌شود جهت دریافت هرگونه خبر تنها از منابع رسمی مانند حج نیوز و رسانه‌های رسمی و معتبر و همچنین صدا و سیما اقدام کنند.

یادآور می‌شود، تاکنون 16 نفر از حجاج استان فارس در حادثه «منا» قربانی شده‌اند.

captcha