مدیریت ناصحیح مسئولان عربستانی در حج
کد خبر: 3372266
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
شایق تأکید کرد:

مدیریت ناصحیح مسئولان عربستانی در حج

گروه اجتماعی: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد حوادث تأسف‌بار منا را نشانه بی‌تدبیری و مدیریت ناصحیح مسئولان عربستانی دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه یزد، محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان در پیامی ضمن تسلیت حادثه تأسف‌بار منا و جان باختن حجاج بیت‌الله الحرام، این حادثه و فجایع دیگری که امسال در حرم امن الهی رخ داد را حاکی از بی‌تدبیری و مدیریت ناصحیح مسئولین عربستانی است.

در این پیام آمده است: «فاجعه‌ مصیبت‌بار جان باختن و جراحت تعداد کثیری از حجاج بیت‌الله الحرام از جمله حجاج ایرانی، در ایام با عظمت حج ابراهیمی موجب تألم خاطر امت اسلامی شد.

به نظر می‌آید عدم تمرکز مسئولین این کشور بر وظایف ذاتی خویش در میزبانی ضیوف‌الرحمان و درگیر شدن در جنگهای متعدد خونین و بی‌هدف همچون کشتار مردم مظلوم یمن و پشتیبانی از تروریست‌های منطقه‌ای، اصلی‌ترین عامل این بی‌تدبیری‌ها و مصیبت‌های ناگوار است.

اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد با ابراز تأسف عمیق از این فاجعه دردناک و عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به مردم عزادار ایران اسلامی، امت اسلامی و خانواده‌های قربانیان، برای جان‌باختگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کند».

captcha