بازگشت اولین کاروان حج استان مرکزی به کشور
کد خبر: 3372378
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
فردا؛

بازگشت اولین کاروان حج استان مرکزی به کشور

گروه اجتماعی: جانشین مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: حجاج استان مرکزی در سلامت کامل به سر می‌برند و فردا اولین کاروان استان از سرزمن وحی به کشور بازخواهد گشت، بازگشت سایر کاروان‌ها نیز طبق برنامه ریزی اعلام شده است.

منوچهر انصاری جانشین مدیرحج و زیارت استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: امسال این استان یک هزار و 170 نفر در غالب 9 کاروان  جهت انجام مناسک حج به سرزمین وحی اعزام کرد که از این تعداد 5 کاروان«مدینه قبل» و چهار «کاروان مدینه بعد» هستند.

وی ادامه داد: در حج امسال 6 کاروان از استان مرکزی و سه کاروان از شهر‌های ساوه ، خمین، محلات و دلیجان جهت تشرف به خانه خدا به کشور عربستان اعزام شده‌اند، اولین گروه در اول شهریور ماه اعزام شدند و پرواز آخرین گروه نیز در بیست‌و‌دوم همین ماه از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران صورت پذیرفت.

جانشین مدیر حج و زیارت استان مرکزی با اشاره به حوادث اسف‌بار حج امسال عنوان کرد: تمام زائران استان مرکزی در سلامت کامل به سر می‌برند و اولین کاروان«مدینه قبل» در تاریخ 6 مهرماه سال به ایران اسلامی باز می‌گردد و بازگشت چهار کاروان دیگر از این گروه در تاریخ 15، 16 و 19 مهرماه صورت می‌پذیرد و کاروان‌های «مدینه بعد» نیز  در تاریخ 13، 18 و23 مهرماه به کشور باز می‌گردند.

captcha