مراسم معنوی «شب شعر دفاع مقدس» در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3374162
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

مراسم معنوی «شب شعر دفاع مقدس» در زاهدان برگزار شد

گروه اجتماعی: به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم « شب شعر دفاع مقدس» شام‌گاه دوشنبه، شش مهرماه با حضور سعید الفتی، مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌ المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم « شب شعر دفاع مقدس» شب گذشته، 6 مهرماه با حضور سعید الفتی، مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد زاهدان برگزار شد.
در این مراسم که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن قلم زاهدان برگزار شد، همچنین، تعدادی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان استان نیز به بیان خاطرات خود از روزهای مقاومت پرداختند.
مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم بیان کرد: تبلور اسلام انقلابی و همچنین، ایجاد روحیه بسیجی و مجاهدت در کشور از جمله برکات هشت سال دفاع مقدس است.
الفتی افزود: در دفاع مقدس نیروهای رزمنده با توکل به خداوند و تبعیت از رهبری توانستند ابرقدرت‌ها را مغلوب سازند و امروز مسئولان باید با اقدامات فرهنگی دفاع مقدس را به عنوان الگوی ایثار و از خودگذشتگی به نسل‌های آینده معرفی کنند.
همچنین، همزمان با برگزاری شب شعر، نمایشگاهی از آثار نقاشی با موضوع دفاع مقدس در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برپا بود.

captcha