پیکر یکی از جان‌باختگان بروجردی حادثه منا در مکه دفن می‎شود
کد خبر: 3374234
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
پورقاسمیان:

پیکر یکی از جان‌باختگان بروجردی حادثه منا در مکه دفن می‎شود

گروه اجتماعی: فرماندار بروجرد با اشاره به ورود پیکر مطهر چهار تن از جان‌باختگان بروجردی در حادثه منا به کشور گفت: حجت‌الاسلام غلام‌عباس قاسمی از جان‌باختگان بروجردی در این حادثه قبل از مرگ خود وصیت کرده در صورتی‌که در این سفر از دنیا برود، در مکه دفن شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مسلم پورقاسمیان، فرماندار بروجرد امروز، هفتم مهرماه در کمیته ویژه تعیین و تکلیف مفقودین و جانبازان حادثه منا که در استانداری لرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه منا، گفت: امروز قرار است که پیکر پنج نفر از جان‌باختگان بروجردی حادثه منا وارد کشور شود که یکی از جان‌باختگان این حادثه به‌نام حجت‌الاسلام غلام‌عباس قاسمی قبل از مرگ خود وصیت کرده بود در صورتی‌که در این سفر از دنیا برود، در مکه دفن شود که برای این عزیز در حال رایزنی هستیم که پیکرش در آن‌جا خاک شود.
وی افزود: پیکر چهار جان‌باخته بروجردی در حادثه منا به نام‌های محمد روزبهانی، سید محمود شجاعی، عباس گورزی و مرادعلی نصرالهی امروز وارد کشور می‌شوند.
فرماندار بروجرد گفت: جان‌باختگان بروجردی حادثه منا پس از ورود به کشور در مورد برگزاری مراسم خاک‌سپاری در شهرستان  بروجرد برنامه‌ریزی  شده و پس از مراسم  پیکر جان‌باختگان این حادثه در قطعه شهدای این شهرستان دفن می‌شود.

captcha