نابودی وهابیت و اسلام آمریکایی؛ پیام حادثه منا/ این فاجعه پایه‌های آل‌ سعود را متزلزل کرد
کد خبر: 3374390
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
میرعمادی مطرح کرد:

نابودی وهابیت و اسلام آمریکایی؛ پیام حادثه منا/ این فاجعه پایه‌های آل‌ سعود را متزلزل کرد

گروه سیاسی: نماینده ولی ‎فقیه در لرستان با بیان این‌که آل‌ سعود حتی به وظیفه انسانی خود عمل نکرده چه برسد به وظیفه اسلامی و مهمان‌داری از زائران، گفت: پیام حادثه منا نابودی اسلام آمریکایی و وهابیت است و ملت ایران مدافع حق بوده و پرچم اسلام را در دست گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان سه‌شنبه، هفتم مهرماه در یادواره 176 شهید کارگر استان لرستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهیدان به‌ویژه 176 شهید کارگر استان، با اشاره به این‌که برای اولین‌بار کتاب یادمان شهدای کارگر به چاپ رسیده است، گفت: امروز از این کتاب رونمایی می‌شود که امیدوارم این اقدام ارزشمند در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به این‌که ارزش و جوهر پاک انسان‌ها در مقایسه آن‌ها با یکدیگر مشخص می‌شود، اضافه کرد: وقتی انسان‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم در میان آن‌ها گروهی را می‌بینیم که در قله افتخارات، کمالات و فضیلت‌ها قرار دارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان این‌که شهدا کسانی‌ هستند که در قله فضیلت و کمال قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: بنابر روایاتی که از ائمه ما وجود دارد، در بالا دست هر کار خیری، خیری دیگر وجود دارد تا جایی‌که شخص در راه خداوند کشته شود، بنابراین شهادت بالاترین خیر و فضیلتی است که از سوی خداوند متعال نصیب بندگان می‌شود.
امام جمعه خرم‌آباد شهدای کارگر را مجاهدین مخلص در راه خداوند متعال دانست که جهاد و اخلاص دو ویژگی برجسته آن‌هاست.
میرعمادی با اشاره به این‌که شهدای کارگر بدون چشم‌داشت و با نیتی پاک در راه دفاع از حق ایستادگی کردند، گفت: در طول تاریخ نیز افراد مظلوم و مستضعفی که هیچ چشم‌داشتی نداشتند و فقط به خدا می‌اندیشیدند همراه پیامبران الهی برای دفاع از حق ایستادگی کرده‌اند و اگر این افراد با پیامبران نبودند معلوم نبود که آن‌ها موفق می‌شدند یا نه.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان این‌که طبقه مستضعف و محروم جامعه کسانی‌بودند که در هنگام خطر جان خود را فدا کردند، عنوان کرد: امروز نیز طبقه کارگر جامعه مدافعان انقلاب در شرایط سخت هستند، به همین دلیل امام(ره) همواره سفارش می‌کردند به محرومان خدمت کنید.
وی با اشاره به این‌که قشر کارگر امروز نیز رهرو راه شهدا و امام شهدا هستند، اظهار کرد: جایگاه شهدای کارگر در میان سایر طبقات اجتماعی ممتاز است.
وی با بیان این‌که کارگران با رنج تولید و زحمت فراوان اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است را پیاده می‌کنند، تصریح کرد: لذا توجه به قشر کارگر یک وظیفه و ضرورت اجتماعی برای همه افراد جامعه است.
میرعمادی با اشاره به این‎که قشر کارگر جامعه امتحان خود را در ایستادگی بر حق و در مسیر انقلاب پس داده‌اند، افزود: آمار شهدای کارگر بهترین گواه بر شجاعت و ایثارگری آن‌ها است، چراکه نسبت به جامعه آماری آن‌ها تعداد شهدای آن‌ها بالاست.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که ما باید شهدا را به‌عنوان الگوی فضیلت و کمال بدانیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم، اظهار کرد: شهدای کارگر کسانی بودند که در راه جهاد در تولید، دفاع از انقلاب، ایستادگی و دفاع از ولایت از دیگران سبقت گرفتند.
وی با بیان این‌که شهدا با خون و جان خود ظالمان را رسوا کردند، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا ابهت آمریکا شکسته شده و استکبار جهانی به دریوزگی افتاده است.
میرعمادی افزود: ایستادگی رزمندگان و ملت بر حقانیت خود باعث شده است که امروز استکبار و کسانی‌که دنباله‌رو استکبار هستند به وحشت و هراس افتاده و دست به اقداماتی بزنند که دور از شأن انسان است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که پرچم حقانیت اسلام امروز برافراشته شده است، اظهار کرد: امروز رژیم آل‌سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
وی با بیان این‌که امروز با روی دادن فاجعه دلخراش منا در سرزمین عربستان همه اتفاق نظر دارند که آل‌سعود حتی به وظیفه انسانی خود عمل نکرده چه برسد به وظیفه اسلامی و مهمان‌داری از زائران خداوند، تصریح کرد: به‌خاطر ظلمی که حکام آل‌سعود انجام داده‌اند پایه‌های رژیم آل‌سعود متزلزل شده است.
میرعمادی با تأکید بر این‌که گسترش ظلم ظالم نشانه سقوط آن است، افزود: تاریخ نشان داده است که زمانی‌که ظلم ظالم به حد اعلی می‌رسد زمان براندازی حکومتش است و آن‌چه که در حج امسال رخ داده در طول تاریخ اسلام بی‌سابقه بوده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که سقوط جرثقیل، افتادن پنکه، آتش گرفتن چادرها و از همه بالاتر فاجعه منا که منجر به کشته شدن چهار و هزار و ۷۰۰ حاجی شد شوخی و اتفاق نیست، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تدابیر امنیتی شدید برای جلوگیری از فیلمبرداری از حادثه اما تصاویر فاجعه‌بار این حادثه منتشر شده است.

حادثه منا یک جنایت عمدی است و هرگز فراموش نمی‌شود

وی با بیان این‌که حکام آل‌سعود یک عده افراد نادان و خام هستند که حتی مصلحت خود را نمی‌دانند، تصریح کرد: حادثه منا یک جنایت عمدی است و هرگز فراموش نمی‌شود.
میرعمادی با اشاره به این‌که یکی از خواسته‌های بازماندگان فاجعه منا محاکمه آل‌سعود در مجامع بین‌المللی است، اظهار کرد: پیام حادثه منا نابودی اسلام آمریکایی و وهابیت است و ملت ایران مدافع حق بوده و پرچم اسلام را در دست گرفته است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان این‌که پیام حادثه منا این است که وهابیت لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد، تصریح کرد: در عربستان فرهنگ و تمدن وجود ندارد و یک عده نادان، بی‌عقل متعصب و خودخواه که بر دلارهای نفتی خود مغرور شده‌اند بر آن حکومت می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که ملت ایران؛ ملت مظلومی هستند، اظهار کرد: مطمئناً این مظلومیت و قربت نتیجه خواهد داد، ملت ایران مدافع حق هستند و پرچم اسلام را در دست گرفتند و در راه برافراشته شدن پرچم اسلام ایستادگی می‌کنند که به‌واسطه آن انقلاب ما صادر و اسلام ناب به دنیا معرفی شد.
میرعمادی ادامه داد: آن‌چه مهم است این است که ما در هر شرایطی وظیفه خودمان را بشناسیم، وظیفه ما حفظ خون شهدا، حفظ روحیه ایستادگی و مقاومت، حفظ همدلی وهم‌زبانی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، پرچمی که شهدای به دست ما سپردند محکم بگیریم و بر دور آن حلقه بزنیم تا آن‌را به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: اگر کارگری دیروز در دوران دفاع مقدس خونش را ریخت و در سنگر دفاع مقدس عرق ریخت و جانش را تقدیم کرد، امروز وظیفه کارگران این است در کارخانه و در محل کار عرق بریزد تا تولید بالا برود، بر اقتصاد مقاومتی تأکید کند تا راه شهدا ادامه پیدا کند.

captcha