کتاب «کاکا علی» هنرمند استان فارس رونمایی شد
کد خبر: 3375879
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

کتاب «کاکا علی» هنرمند استان فارس رونمایی شد

گروه هنر: در سومین یادواره شهدای تخریب و هشتمین یادواره شهدای تخریب کشور از کتاب «کاکا علی» ایوب پرندآور، یکی از شاعران برجسته استان فارس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، در سومین یادواره شهدای تخریب و هشتمین یادواره شهدای تخریب کشور از کتاب «کاکا علی» ایوب پرندآور، یکی از شاعران برجسته استان فارس رونمایی شد.
این کتاب مربوط به خاطرات شهید عبدالعلی ناظم پور از شهدای تخریب جهرم و از بنیان‌گذاران گردان تخریب جنوب کشور است که پرندآور آن را به رشته تحریر درآورده است.
علیرضا صحرائیان ،فرماندار ویژه جهرم امروز، 8 مهر در جمع خبرنگاران در این رابطه گفت: جنگ تمام نشده و همچنان ادامه دارد و تنها نحوه آن تغییر کرده البته باید یادآور شد عظمت امروز کشور مرهون خون شهدا است.
وی با اشاره به سخن شهید عبدالعلی ناظم‌پور بیان کرد: این شهید چه زیبا بیان می‌کند که اگر ما خوب باشیم دیگران هم خوب می‌شوند و یا هرگاه که فکر کردید، کاره‌ای شده‌اید از همان‌جا ضربه می‌خورید که این جمله می‌تواند سرلوحه کار مسئولان باشد.
بنا بر این گزارش، محمدصادق شادمند فرمانده سپاه ناحیه جهرم نیز طی سخنانی گفت: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود همواره به ولایتمداری تأکید کرده‌اند.
وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید ناظم‌پور، اظهار کرد: او بسیار اهل نماز شب، مهربان، اهل تشخیص حق از باطل، مقید به انجام واجبات بود  و فوق‌العاده امین و شجاع، خاشع و فروتن در برابر مستمندان و فقرا، تابع محض ولایت و سرشار از اخلاق حسنه بود.
به گزارش ایکنا، ایوب پرند آور نویسنده کتاب«کاکا علی» نیز با اشاره به مراحل چاپ این کتاب گفت: این کتاب در مورد خاطرات دوستان، هم‌رزمان و خانواده از شهید عبدالعلی ناظم‌پور است که چاپ آن 2 سال به طول انجامیده است.
یادآور می‌شود، در این مراسم همرزمان شهید ناظم‌پور از تهران، فسا جهرم به بیان خاطراتی از این شهید تخریب دوران دفاع مقدس پرداختند.

captcha