آمادگی نیروی انتظامی لرستان برای انگشت‌نگاری از جان‌باختگان حادثه منا
کد خبر: 3377776
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
قنبری خبر داد:

آمادگی نیروی انتظامی لرستان برای انگشت‌نگاری از جان‌باختگان حادثه منا

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی لرستان از آمادگی نیروی انتظامی استان برای انگشت‌نگاری از جان‌باختگان لرستانی حادثه منا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی لرستان، ظهر امروز، یازدهم مهر در دومین جلسه ستاد پیگیری جان‌باختگان لرستانی حادثه منا که در استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه منا، گفت: اگر انگشت‌نگاری و معاینه قانونی در تهران انجام شود کار ما راحت می‌شود ولی اگر این اتفاق نیفتد، پیکرها غروب به استان می‌رسند شبانه انگشت‌نگاری انجام شود.
وی افزود: تیم تشخیص هویت به همراه پزشکی قانونی آماده هستند در صورت انجام نشدن احراز هویت یا پزشک قانونی در استان می‌توانیم این‌کار را انجام دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان بیان کرد:  تعداد اجساد زیاد نیست و در سردخانه‌های محل نیز می‌توان با تیم خاص، انگشت‌نگاری و معاینه پزشکی انجام شود تا در مراسم تشییع معطلی به‌وجود نیاید.
قنبری گفت: از سوی تهران کتباً به ما اعلام می‌کنند که در صورت انجام احراز هویت، مشکلی به‌وجود نمی‌آید.
اسفندیار کیانی، مدیر فرودگاه خرم‌آباد نیز در این جلسه گفت: تا این لحظه برای امروز هیچ پرواز و برنامه‌ای اعلام نکرده‌اند و احتمال دارد این پرواز ابتدا به چهارمحال و بختیاری برود بعد به استان ییایید و در خوش‌بینانه‌ترین وضعیت این است که ابتدا به لرستان بیایند که در این صورت این پیکرها از ساعت 18 به بعد به استان می‌آیند.

captcha