تشکیل جلسه شهرستانی اتحادیه استان تهران با مؤسسات قرآنی شهریار و ملارد
کد خبر: 3377875
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

تشکیل جلسه شهرستانی اتحادیه استان تهران با مؤسسات قرآنی شهریار و ملارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دومین جلسه شهرستانی اتحادیه استان تهران با مؤسسات قرآنی شهرستان‌های شهریار و ملارد تشکیل شد.

میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دومین جلسه شهرستانی اتحادیه استان تهران با مؤسسات قرآنی شهرستان‌های شهریار و ملارد در مؤسسه ام‌البنین شهریار تشکیل شد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسه، ادامه داد: طی این جلسه در‌خصوص برنامه‌های اتحادیه و اقدامات انجام شده از سوی مؤسسات بحث و تبادل‌نظر شد. همچنین درباره مالیات و قوانین کاری مؤسسات مطالبی بیان شد که از سوی اتحادیه استان تهران مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

طاهرآبادی عنوان کرد: مقرر شد تا از این به بعد به‌صورت ماهیانه، یک جلسه با حضور مدیرعامل اتحادیه استان تهران و مدیران مؤسسات قرآنی در شهریار برگزار شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران بیان کرد: حسن ختام این برنامه تجلیل از قشلاقی، مدیر مؤسسه ام‌البنین بود.

یادآور می‌شود، سومین جلسه شهرستانی اتحادیه استان تهران با مؤسسات قرآنی شهرستان‌های شهریار و ملارد به زودی در رباط‌کریم برگزار می‌شود.

در خبر دیگری از اتحادیه استان تهران آمده است، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران به همراه سید‌کاظم زمانی، رئیس شورای اسلامی ملارد به همراه اعضای این شورای اسلامی به دیدار جانباز اعصاب و روان بیمارستان میلاد شهریار رفتند.

همچنین از اتحادیه استان تهران آمده است، به‌مناسبت غدیر خم محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع خامس آل‌عبا ملارد با حضور قاریان ممتاز این شهرستان برگزار شد.

captcha