برپایی همایش مؤسسات قرآنی استان یزد طی دهه دوم محرم‌الحرام
کد خبر: 3383481
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی انجام می‌گیرد؛

برپایی همایش مؤسسات قرآنی استان یزد طی دهه دوم محرم‌الحرام

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همایش مؤسسات قرآنی استان یزد درخصوص رفع مشکلات آنها طی دهه دوم محرم‌الحرام برگزار می‌شود.

محمدرضا خوشنویس، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: همایش مؤسسات قرآنی با حضور تمامی مؤسسات قرآنی استان و جهت موانع و مشکلات حوزه قرآنی و فعالیت‌های قرآنی آنها انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور و ثبت نام حدود 100 مدیر مؤسسه قرآنی ـ مردمی در این برنامه، اظهار کرد: این همایش دوساعته با حضور مسئولان استانی در رستوران شاه‌مردان یزد برگزار می‌شود.

خوشنویس بیان کرد: مقرر شده بود تا این همایش هفتم مهرماه همزمان با ولادت امام هادی(ع) برگزار شود اما به‌دلیل رخداد فاجعه منا و حزن و اندوهی که در استان بود، زمان برپایی همایش به دهه دوم محرم‌الحرام تغییر کرد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان یزد با اشاره به برنامه‌های این مراسم، اضافه کرد: طی این همایش قاری ممتاز استان آیاتی از قرآن را تلاوت می‌کند و در ادامه علی غیاثی‌ندوشن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به سخنرانی می‌پردازد و پس از آن گروه تواشیح استان به اجرای برنامه می‌پردازد.

وی عنوان کرد: در ادامه این همایش پنج نفر از مدیران مؤسسات قرآن استان به بیان مشکلاتشان می‌پردازند و سپس گزارشی از مجموعه فعالیت‌های مؤسسات توسط مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های استان یزد ارائه می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، عضو شواری توسعه فرهنگ قرآنی کشور به بیان نکاتی خواهد پرداخت.

captcha