منتخبان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ۴ شهرستان لرستان معرفی شدند
کد خبر: 3383692
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
جهت شرکت در مرحله استانی؛

منتخبان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ۴ شهرستان لرستان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: منتخبان مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه چهار شهرستان استان لرستان جهت راهیابی به مرحله استانی این مسابقات معرفی شدند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: اسامی افراد برگزیده بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خرم‌آباد، نورآباد و سلسله مشخص شد.
وی با اشاره به این‌که این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، دعاخوانی، حفظ کل، حفظ 20 جزء، 10 جزء و 5 جزء و اذان و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، عنوان کرد: در رشته قرائت و در بخش خواهران به ترتیب فاطمه پاپی، معصومه صادقی و کبری بیرانوند از خرم‌آباد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.
عباس‌زاده ادامه داد: همچنین در رشته قرائت و در بخش برادران و شهرستان خرم‌آباد وحید کرمی، محمد آشوری موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم و مهدی پاپی و سعید ناصری‌نصب مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند و حسین جوزی از نورآباد و رسول فولادوند از الشتر رتبه اول را کسب کردند.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: در رشته ترتیل و در بخش خواهران مریم ولی‌زاده، ساحل نظری و عارفه حیدریان‌منش از شهرستان خرم‌آباد رتبه‌های اول تا سوم و کسب کرده و همچنین در بخش برادران محمد عربان، مهدی عربان و احسان پیرداده بیرانوند از شهرستان خرم‌آباد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.
وی تصریح کرد: در رشته دعاخوانی و در بخش خواهران فتانه حاصلی از شهرستان خرم‌آباد موفق به کسب رتبه اول شد و همچنین در بخش برادران علی صدریان از شهرستان نورآباد و فرشاد مرادیانی از شهرستان الشتر موفق به کسب رتبه اول شدند.
عباس‌زاده عنوان کرد: در رشته حفظ کل و در بخش خواهران طاهره موسوی از خرم‌آباد مقام نخست را کسب کرد، این درحالی است که برادران در این رشته مقامی کسب نکردند.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان بیان کرد: در رشته حفظ 20 جزء حبیب خیرالهی از خرم‌آباد و فرزانه جهانیان از شهرستان الشتر رتبه‌های اول را کسب کردند و در رشته حفظ 10 جزء و در بخش خواهران کبری احمدی، زینب شفیع‌زاده و گلشن سپهوندیان از شهرستان خرم‌آباد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شده و فرزانه امیری از شهرستان الشتر نیز رتبه اول را در این رشته کسب کرد.
وی ادامه داد: در رشته حفظ 5 جزء و در بخش خواهران طاهره حاتموند، کبری فاضلی و شهین دانشور از شهرستان خرم‌آباد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند هچنین در بخش برادران محسن رضایی از شهرستان نورآباد و وحید کرمیان از شهرستان خرم‌آباد رتبه‌های اول را کسب کردند.
عباس‌زاده خاطرنشان کرد: در رشته اذان عباس بیرانوند، عباس کرمی و مهدی عربان از شهرستان خرم‌آباد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین ابراهیم سبزیان از شهرستان نورآباد و سعید روشن‌نیار از شهرستان الشتر موفق به کسب رتبه اول در این رشته شدند.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان در پایان اظهار کرد: مرحله استانی این سری از مسابقات 15 و 16 آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

captcha