هیئت‌های مذهبی سخنان رهبر و مراجع تقلید را نصب‌العین قرار دهند
کد خبر: 3384343
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
مهدوی‌امین:

هیئت‌های مذهبی سخنان رهبر و مراجع تقلید را نصب‌العین قرار دهند

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اگر هیئات مذهبی و حسینیه‌ها بتوانند درست و با تأسی از سخنان مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، امور دینی و مذهبی را پیش ببرند، قطعاً موجب ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی جامعه می‌شوند.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در  گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: فلسفه تشکیل هیئات مذهبی ایجاد بازویی برای کارهای فرهنگی مذهبی است.
وی افزود: اگر هیئات مذهبی و حسینیه‌ها بتوانند درست و با تأسی از سخنان مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، امور دینی و مذهبی را پیش ببرند، قطعاً موجب ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی جامعه می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر توجه به رسالت هیئات مذهبی در احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دینی، تبیین وظایف خطیر مسئولان هیئات مذهبی در مقابل حرکت‌های تکفیری، آسیب‌شناسی مجالس عزاداری و پرهیز از خرافه، عنوان کرد: همکاری نهادهای انقلابی و کار جمعی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، تأثیر آن‌را به مراتب بیشتر می‌کند و ثمره آن، بهره‌مندی بیشتر جامعه از معارف اهل‌بیت(ع) است.
حجت‌الاسلام مهدوی‌امین در رابطه با اهمیت خانه‌های عالم نیز گفت: خانه‌های عالم جایگاه سفیران دین و نشر احکام ناب اسلامی درمیان مردم هستند لذا روحانیون مستقر باید با آموزش معلومات دینی فرهنگی و اجتماعی وظیفه و رسالت خود را به انجام برسانند.
وی بیان کرد: علی‌رغم این‌که فضای تبلیغی از طریق فضای مجازی گستره بالایی دارد اما هیچ موقع در تاثیرگذاری همانند تبلیغ چهره به چهره نیست و جایگزین آن هیچ تبلیغی نمی‌تواند باشد.

captcha