سلسله نشست‌های معرفت‌افزایی قرآنی با عنوان «بصائر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3384386
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
به همت کارگروه قرآن بنیاد خاتم‌الاوصیا(عج)؛

سلسله نشست‌های معرفت‌افزایی قرآنی با عنوان «بصائر» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سلسله نشست‌های معرفت‌افزایی قرآنی با عنوان «بصائر» ویژه مدیران، اساتید و فعالان مؤسسات و مراکز قرآنی ـ مردمی استان تهران از نیمه دوم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جامعه قرآنی ـ فرهنگی «عصر» وابسته به کارگروه قرآن و عترت بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) درنظر دارد سلسله نشست‌های معرفت‌افزایی قرآنی با عنوان «بصائر» را با هدف افزایش بصیرت و آگاهی اقشار تأثیرگذار حوزه قرآنی ـ فرهنگی و همچنین افزایش سطح توانمندی‌ها و تعمیق مفاهیم ناب انقلابی در جامعه، ویژه مدیران، اساتید و فعالان مؤسسات و مراکز قرآنی ـ مردمی استان تهران برگزار کند.

این دوره طی مدت 36 ساعت و به مدت شش هفته، صبح تا بعدازظهر پنج‌شنبه‌ها، از نیمه دوم آبان‌ماه و با همکاری مؤسسه فرهنگی طلوع برپا می‌شود.

عناوین، سرفصل‌ها و اساتید این دوره شامل شاخصه‌های مدیریت مطلوب در فعالیت‌های قرآن با حضور محمدعلی خواجه‌پیری، معاون اسبق قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مطالعه تطبیقی تاریخ صدر اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی با مربیگری حجت‌الاسلام احمد رهدار، مدیر مؤسسه فتوح اندیشه قم، مبانی نظری فتنه‌شناسی با استناد به قرآن و نهج‌البلاغه با مربیگری حجت‌الاسلام علی جعفری، عضو شورای پژوهشی پژوهشگاه حوزه هنری سازمان تبلیغات است.

همچنین از دیگر سرفصل‌های این دوره می‌توان به روش‌شناسی استنادات قرآنی رهبر معظم انقلاب با مربیگری علیرضا معاف، پژوهشگر حوزه قرآن و عترت، آشنایی با ادبیات مفهومی جنگ نرم با حضور محمدحسین ساعی، معاون پژوهشگاه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مبانی قرآنی روش مدیریت سیاسی رهبر معظم انقلاب با حضور شبیر فیروزیان، مدرس دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس مسائل سیاسی اشاره کرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام در این کارگروه می‌توانند به پایگاه اینترنتی این کارگروه به نشانی www.valasr.org مراجعه کنند و پس از دریافت فرم مربوطه و تکمیل، آن را از طریق پست الکترونیک به نشانی khtm.qor@chmail.ir ارسال کنند و یا به دبیرخانه این کارگروه به شماره 66464206 - 66464124 ارسال کنند.

captcha