۶ نفر از حجاج لرستانی حادثه منا هنوز مفقود هستند
کد خبر: 3384840
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

۶ نفر از حجاج لرستانی حادثه منا هنوز مفقود هستند

گروه اجتماعی: قائم‌مقام اداره کل حج و زیارت استان لرستان با اشاره به ورود پیکر چهار نفر از حجاج حادثه منا به کشور، گفت: هنوز شش نفر از حجاج لرستانی این حادثه مفقود هستند.

سیدحمید مصطفایی، معاون حج و زیارت استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: پیکر شش لرستانی حادثه منا در میان مفقودین است که بعد از گذشت 20 روز  از حادثه منا هنوز پیکرهای آن‌ها پیدا نشده است.
وی ادامه داد: از این تعداد چهار نفر از بروجرد به نام‌های محمدعلی پناهی، جواد چکشی، علی زرگریان و فتح‌الله گودرزی و دو نفر از ازنا به نام‌های ابوالقاسم خلیلی و علی‌رضا بنیادی در میان مفقودین هستند.
مصطفایی با اشاره به این‌که 32 نفر از استان لرستان در حادثه منا جان‌باخته‌اند، عنوان کرد: بنابه وصیت یکی از حجاج پیکر او در عربستان دفن شد و تاکنون در سه مرحله پیکر 21 نفر از آن‌ها به خاک سپرده شده است و امروز در مرحله چهارم پیکر چهار نفر دیگر وارد کشور شد.
معاون اداره کل حج و زیارت استان لرستان اظهار کرد: اسامی این چهار نفر عبارت از غضنفر بشیری‌گودرزی و محمدموسی کرمی از شهرستان بروجرد، پرویز حبیبی از شهرستان ازنا و مصطفی تودویی از شهرستان الیگودرز هستند.

captcha