مسابقات قرآنی بسیجیان زابل برگزار شد
کد خبر: 3384848
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

مسابقات قرآنی بسیجیان زابل برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان زابل گفت: مسابقات قرآنی نوجوانان بسیجی روزهای یکشنبه ۱۹ مهر ویژه برادران و دوشنبه ۲۰ مهرماه ویژه بانوان در سپاه زابل برگزار شد.

حسین نکویی، مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان زابل در گفت وگو با خبرگزاری بین‌ المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: مسابقات قرآنی نوجوانان بسیجی روزهای یکشنبه 19 مهر ویژه برادران و دوشنبه 20 مهرماه ویژه بانوان در سپاه زابل برگزار شد.
وی بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ ( شامل حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ده جزء و بیست جزء و همچنین حفظ کل قرآن کریم)، مفاهیم سوره مبارکه یس، قرائت، ترتیل، اذان، شعر و مقالات علمی در دو مقطع سنی بالا و پایین 16 سال برگزار شد.
مسئول تربیت و آموزش سپاه زابل افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، شناسایی و حمایت از استعدادهای قرآنی و همچنین توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی در میان آحاد مردم و بخصوص نوجوانان بسیجی است.
نکویی اظهار کرد: نوجوانان باید دقت داشته باشند که بر اساس روایات و فرمایشات امامان معصوم(ع) نفس تلاوت و حفظ قرآن کریم هم یک نعمت آسمانی است که باید قدرشناس این نعمت باشند و هدف آنان به طور صرف قصد قربت الهی و برخوردار شدن از انوار الهی باشد.

captcha