فراخوان سومین جایزه «محتشم» هفته آینده منتشر می‌شود
کد خبر: 3385498
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
اسماعیلی خبر داد:

فراخوان سومین جایزه «محتشم» هفته آینده منتشر می‌شود

گروه هنر: فراخوان سومین جایزه ادب و هنر «محتشم» هفته آینده، مقارن با ایام سوگواری محرم و صفر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران منتشر خواهد شد.

محمدحسین اسماعیلی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: فراخوان سومین جایزه ادب و هنر «محتشم» تدوین و تنظیم شده است و در خلال هفته جاری در قالب سلسله نشست‌هایی، آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این دوره از جایزه برگزار شد.
وی ادامه داد: اوایل هفته آینده، نشست جمع‌بندی در مورد برگزاری بخش‌های مختلف این جایزه و هماهنگی‌های لازم در زمینه تقویم زمانی آن با حضور معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار و نهایی خواهد شد و بلافاصله نسبت به انتشار فراخوان سومین جایزه ادب و هنر «محتشم» اقدام خواهیم کرد.
اسماعیلی گفت: سومین جایزه ادب و هنر «محتشم» نیز همچون دوره قبل این رویداد فرهنگی و هنری در بخش‌های متنوعی که در سه شاخه فیلم، هنرهای تجسمی و بخش ادبی برنامه‌ریزی  شده است برگزار خواهد شد.
وی در پایان عنوان کرد: جایزه ادب و هنر «محتشم» از همان ابتدا به مناسبت ایام محرم و صفر و به منظور بازتاب واقعه عاشورا در آثار فرهنگی و هنری طراحی شده بود که البته در دوره نخست برگزاری تنها به حوزه شعر و ادبیات اختصاص داشت، اما اکنون شاهد گستردگی بخش‌ها و تنوع موضوعی آن هستیم.

captcha