روحانیون به تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف بپردازند
کد خبر: 3385543
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
عباس‌زاده:

روحانیون به تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف بپردازند

گروه اجتماعی: معاون اوقاف لرستان با اشاره به این‌که از روحانیون انتظار داریم که به تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف بپردازند، گفت: روحانیون این کار را در دستور و برنامه تبلیغی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان چهارشنبه، 22 مهرماه در همایش «طلایه‌داران تبلیغ» ویژه روحانیون اعزامی محرم، که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) و اصحابش، گفت: ما برای امامزادگان و بقاع متبرکه طرح«سوگواری بصیرت عاشورایی» را در ماه محرم داریم.
وی با اشاره به این‌که این طرح از اول محرم شروع می‌شود، اظهار کرد: در امامزاده‌های شاخص خیمه‌های معرفت با عناوین پاسخ‌گویی به شبهات، مسائل شرعی، غرفه امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب وجود دارد.
عباس‌زاده با اشاره به این‌که از روحانیون انتظار داریم که به تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف بپردازند، اظهار کرد: این کار را در دستور و برنامه تبلیغی خودتان قرار دهید که در این ایام به تبلیغ مسائلی که نیاز روز جامعه است بپردازید.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان ادامه داد: یکی از مسائل مورد نیاز روز جامعه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف است.
وی با اشاره به این‌که موقوفات استان لرستان در همه زمینه‌ها اندک است، اظهار کرد: انتظار داریم که در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف برای حوزه‌های علمیه و عزاداری امام حسین(ع) و کارهایی که نیاز روز جامعه است، بپردازید.
عباس‌زاده ادامه داد: فردا اولین روز ماه محرم است که در این روز همایش «لبیک یا حسن(ع)» در امامزاده‌های استان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به این‌که دشمن می‌خواهد با جنگ نرم انقلاب ما را از بین ببرد، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد اسم جمهوری اسلامی باشد اما اصل و اساس انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

captcha