دهمین مجمع عمومی جمعیت قرآنی استان تهران فردا تشکیل می‌شود
کد خبر: 3385571
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
پورمعین:

دهمین مجمع عمومی جمعیت قرآنی استان تهران فردا تشکیل می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس جمعیت قرآنی استان تهران از برگزاری دهمین مجمع عمومی جمعیت قرآنی استان تهران، ۲۴مهرماه در لانه جاسوسی سابق خبر داد.

محمدرضا پورمعین، رئیس جمعیت قرآنی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دهمین مجمع عمومی جمعیت قرآنی استان تهران، جمعه، 24 مهرماه در لانه جاسوسی سابق تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جمعیت برای اعضای قرآنی استان تهران از گروه‌ها و اقشار مختلف از سال 85 تشکیل شده است، ادامه داد: این جمعیت با هدف ارتقای فعالیت‌های عمومی قرآن در تهران، دیده‌بانی و نظارت از فعالیت‌های قرآن به صورت مردمی، بررسی جلسات نقد منصفانه از فعالیت‌های قرآنی تهران و کشور، ایجاد فضای مناسب فنی و تخصصی بین نخبگان قرآنی تهران، تجمعات علمی و پژوهشی و حمایت از سیاسیت‌های کلان قرآنی در کشور، پیگیری منویات مقام معظم رهبری و مطالبات ایشان از مسئولان و سازمان‌های مربوطه وابسته و همچنین ساماندهی اقشار مختلف جمعیت به فعالیت می‌پردازد.

پورمعین عنوان کرد: جمعیت قرآنی استان تهران تاکنون توانسته با دستگاه‌های مختلف قرآنی، نشست‌های تخصصی، مشارکت‌های لازم در امر تبلیغ، ترویج و آموزش و حمایتی، ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی و در موضع‌گیری‌های نظام در حوزه حمایت از فعالیت‌های قرآن فعال و شرکت کند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت قرآنی حدود هزار عضو دارد، تصریح کرد: از این تعداد450 نفر را بانوان و550 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند. همچنین در این جمعیت قرآنی چهره‌های برجسته قرآنی کشور که ساکن تهران هستند، عضوند.

رئیس جمعیت قرآنی استان تهران بیان کرد: دهمین مجمع عمومی این جمعیت به منظور ارائه گزارش دوره چهارم و برگزاری اتتخابات برای انتخاب 11 عضو شورای مرکزی و دو بازرس تشکیل خواهد شد.

پورمعین یادآور شد: دهمین مجمع عمومی جمعیت قرآنی استان تهران از ساعت 15 تا 19 در سالن بصریت لانه جاسوسی سابق واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، نرسیده به خیابان شهید مفتح، درب ضلع جنوبی، مجتمع فرهنگی ـ دانشجویی 13آبان برگزار می‌شود.

captcha