بسیجیان خوزستان طی 8 دوره به عتبات عالیات اعزام شدند
کد خبر: 3385906
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

بسیجیان خوزستان طی 8 دوره به عتبات عالیات اعزام شدند

گروه جهاد و حماسه: مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان از اعزام بسیجیان استان طی 8 دوره به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از کوله‌بار، محمد میسی، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان گفت: اعزام به عتبات عالیات از برنامه‌های ابتکاری استان خوزستان است و طی آن بسیاری از مشتاقان ائمه معصومین(ع) به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
وی بیان کرد: اعزام‌ها بر اساس اولویت کسانی است که تاکنون به این سفر مقدس مشرف نشده‎اند و این سفرها تحت نظر سازمان حج و زیارت است.
میسی در ادامه افزود: مکان‌های اسکان زائران در نزدیکترین مکان به حرم اهل بیت(ع) در نظر گرفته شده است تا زائران با آسایش بیشتری به زیارت آن بزرگواران نائل شوند.
وی با بیان اینکه هر دوره پنج روز است، افزود: زائران دو روز را در نجف اشرف و دو روز نیز در کربلا اقامت دارند و یک روز نیز رفت و برگشت آنها طول می‌کشد.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان در پایان بیان کرد: این سفرها ادامه خواهد داشت تا جمع زیادی از مشتاقان آل الله به زیارت آن بزرگواران نائل شوند.

captcha