پیکر 8 جان‌باخته فاجعه «منا» در استان فارس تشییع شد
کد خبر: 3385977
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

پیکر 8 جان‌باخته فاجعه «منا» در استان فارس تشییع شد

گروه اجتماعی: پیکر 8 نفر از جان‌باختگان فاجعه «منا» طی دو روز گذشته در استان فارس تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، پیکر 8 نفر از جان‌باختگان فاجعه «منا» طی دو روز گذشته در استان فارس تشییع و به خاک سپرده شد.
3 نفر از این جان‌باختگان مربوط به شهرستان‌های لامرد و آباده بودند که در روز چهارشنبه، 22 مهر تشییع و به خاک سپرده شدند و 5 نفر از آنان نیز از شیراز بودند که روز گذشته، 23 مهر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تشییع شدند که حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز بر پیکر آن‌ها نماز خواند.
مراسم تشییع این جان‌باختگان با حضور آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و همچنین سایر مسئولان، علما، فضلا و اقشار مختلف مردم از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به طرف گلزار شهدا برگزار شد.
علی‌رضا زینلی، مدیرکل حج و زیارت استان فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا گفت: این جان‌باختگان از سومین کاروان پیکرهای مطهر جان‌باختگان فاجعه منا کشورمان بودند که روز سه‌شنبه به کشور منتقل شدند.
وی با یادآوری اینکه 49 نفر از زائران استان فارس در این فاجعه جان باختند، گفت: هنوز وضعیت 9 نفر از حجاج استان فارس مشخص نیست و امیدواریم طی روزهای آینده بتوانیم خبری از وضعیت آن‌ها به دست آوریم.
یادآور می‌شود، در این مراسم پیکر علی میرزا حسینی دهقانی، محمد راکعی، محمد حسن ملایم، اسدالله ایمن‌پور و حسین استخری بر روی دستان مردم تشییع شد.

captcha