فعالیت ۲۰۰۰ هیئت مذهبی در لرستان/ قرآن، اساس فعالیت این هیئت‌ها باشد
کد خبر: 3386138
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
غلامی مطرح کرد:

فعالیت ۲۰۰۰ هیئت مذهبی در لرستان/ قرآن، اساس فعالیت این هیئت‌ها باشد

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت دو هزار هیئت مذهبی در لرستان، گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین هیئت‌های مذهبی و اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی این سازمان امضا شده تا بهره‌برداری هر چه بیشتر از قرآن شود و روش و منش سرپرست هیئت‌های مذهبی قرآنی شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سالار شهیدان، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه حمایت، هدایت و نظارت بر تشکل‌های مذهبی را بر عهده دارد که از مهم‌ترین این تشکل‌ها هیئت‌های مذهبی هستند.

وی افزود: ساماندهی هیئت‌های مذهبی جهت فعال‌­تر شدن، ارتقاع سطح فرهنگی و قرآنی و جلوگیری از هرگونه انحراف در این هیئت­‌ها لازم و ضروری است، لذا در این راستا به‌همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و ادارات تبلیغات اسلامی تابعه در سال‌جاری بیش از دو هزار هیئت مذهبی در سطح این استان شناسایی و ساماندهی شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی  لرستان عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کشور و پیرو آن لرستان تلاش برای حضور روحانیون در سطح استان را به هزار و 300 نفر رسانده است.
وی با بیان این‌که برنامه اساسی ما قرآن‌محوری است، گفت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین هیئت‌های مذهبی و اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی این سازمان امضا شده تا  بهره‌برداری هر چه بیشتر از قرآن شود و روش و منش سرپرست هیئت‌های مذهبی قرآنی شود چراکه اگر هیئت‌ها با قرآن فاصله پیدا کنند حضورشان در این مجالس بی‌فایده است.

captcha