برگزاری کارگاه‌های «امام حسین(ع) و قرآن» در کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3389366
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

برگزاری کارگاه‌های «امام حسین(ع) و قرآن» در کمیته امداد لرستان

گروه اندیشه: در راستای احیای فریضه امر به‌معروف و نهی‌ از منکر و ارتقاء سطح بینش دینی کارکنان کمیته امداد، در دهه اول محرم کارگاه‌هایی باعنوان «امام حسین(ع) و قرآن» در ادارات کمیته امداد استان برگزار می‌شود.

ولی‌الله منتظری، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از برگزاری کارگاه آموزشی امر به‌معروف و نهی‌ از منکر همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در سراسر ادارات استان لرستان با هدف ارتقاء بینش دینی امدادگران خبر داد.
وی ادامه داد: در راستای احیای فریضه امر به‌معروف و نهی‌ از منکر و ارتقای سطح بینش دینی همکاران امدادگر، در دهه اول محرم کارگاه‌هایی باعنوان امام حسین(ع) و قرآن هر روز صبح به مدت یک ساعت با تعامل روحانیت معزز و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در محل ادارات این نهاد در سراسر استان برگزار می‌شود.
منتظری تصریح کرد: از اهداف برگزاری این دوره‌ها می‌توان به آشنایی با مباحث معرفتی در زمینه امربه‌معروف و سبک زندگی اسلامی و قرآنی، رسیدگی به امور مردم و قانون‌مداری، نظم اداری و تکریم ارباب رجوع و همگانی نمودن فریضه واجب امر به‌معروف و نهی‌ازمنکر اشاره کرد.

captcha