شرکت ۶۰۰ شرکت‌کننده در مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3391046
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

شرکت ۶۰۰ شرکت‌کننده در مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران سیستان و بلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور فرهنگی و تربیتی اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای هفته گذشته تا امروز دومین دوره مسابقات قرآنی جامعه ورزش و جوانان در ۱۰ شهرستان برگزار و بیش از ۶۰۰ شرکت‌کننده در این دوره به رقابت پرداختند.

مینا مقیمی، کارشناس امور فرهنگی و تربیتی اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: از ابتدای هفته گذشته تا امروز دومین دوره مسابقات قرآنی جامعه ورزش و جوانان در 10 شهرستان برگزار و بیش از 600 شرکت‌کننده در این دوره به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: این مسابقات ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان است که مرحله شهرستانی آن تاکنون در زابل، هیرمند، زهک، خاش، سراوان، سیب و سوران، سرباز، نیکشهر، کنارک و چابهار برگزار شده است.
کارشناس امور فرهنگی و تربیتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: این مسابقات در دو بخش برادران و بانوان و در رشته‌های حفظ ( حفظ یک جزء، 3، 5، 10 و 20 جزء)، قرائت ترتیل و تحقیق، آیات موضوعی، فهم زبان قرآن، احادیث موضوعی و اذان برگزار می‌شود.
مقیمی با بیان این‌که مسابقات قرآنی در شهرستان‌ زاهدان بعد از مراسم عاشورای حسینی برگزار خواهد شد، افزود: پس از اخذ آزمون کتبی از داوطلبان، داوران نتایج نفرات برتر را جهت حضور در رقابت‌های استانی و کشوری اعلام خواهند کرد.

captcha