پایبندی خود را به آیین پاک شهدای عاشورا به اثبات برسانیم
کد خبر: 3391116
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
صادقی تأکید کرد:

پایبندی خود را به آیین پاک شهدای عاشورا به اثبات برسانیم

گروه اجتماعی: سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی تأکید کرد: با پاسداری از اخلاق و مرام حسینی، صیانت از حقوق مردم، پرهیز از رفتارهای یزیدی و تقویت ارزش‌های دینی در هر کجا که هستیم، باید پایبندی خود را به آیین پاک شهدای عاشورا به اثبات برسانیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گودرز صادقی، سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی، روز گذشته 28 مهرماه، در پیامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی هستیم و زمین و آسمان در بزرگداشت بزرگواری‌های ثارالله صدای یا حسین سر داده‌اند.
وی افزود: در گذر زمان و آمد و شد تمدن‌ها، هر چیزی هم که رنگ ببازد، خون حسین همچنان طراوت و گلگونی خود را حفظ کرده است.
صادقی اضافه کرد: خیلی چیزها به فراموشی رفته‌اند اما با تولد هر نوزادی، خاطره قیام حسینی هم دوباره متولد می شود، تکثیر می‌شود و هدفمندی تاریخ انسان و انسانیت را دوباره بیمه می‌کند و آدمی در می‌ماند که در برابر عظمت او اشک شوق بریزد یا به یاد دردها و مصیبت‌هایش اشک حسرت و اندوه فرو بارد.
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی تأکید کرد: با پاسداری از اخلاق و مرام حسینی، صیانت از حقوق مردم، پرهیز از رفتارهای یزیدی و تقویت ارزش‌های دینی در هر کجا که هستیم، باید پایبندی خود را به آیین پاک شهدای عاشورا به اثبات برسانیم.

captcha