«رهروان زینبی(س)» در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز گردهم می‌آیند
کد خبر: 3393515
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

«رهروان زینبی(س)» در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز گردهم می‌آیند

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز از برگزاری تجمع «رهروان زینبی» در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیرهی ناحیه 3 شیراز امروز، سوم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: تجمع بزرگ «رهروان زینبی(س)» با حضور پرشور و باشکوه بانوان عزادار در روز دوازدهم محرم‌الحرام در جوار آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم با حضور هیئت‌های مذهبی، بسیج خواهران، حوزه‌های علمیه خواهران، دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
صفری گرائی با بیان اینکه این مراسم با حضور گسترده چندین هزار نفری بانوان عزادار برگزار می شود، گفت: شعار لبیک یا زینب(س) در این حرم مطهر طنین‌انداز خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز بیان کرد: این مراسم در تاریخ 4 آبان‌ماه مصادف با 12 محرم الحرام رأس ساعت 15:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام راجی و مداحی کاظم محمدی در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار می‌شود.
صفری‌گرائی افزود: حجت‌الاسلام راجی در این مراسم در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س)، رسالت و جایگاه وی در طول تاریخ به سخنرانی خواهد پرداخت.
وی در مورد اهداف برگزاری این همایش ابراز کرد: تبیین فرهنگ عاشورا در بین جامعه بانوان، معرفی شخصیت و بیان مصائب حضرت زینب (س) و تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از اهداف این همایش است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از عموم بانوان ولایی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای شرکت در این مراسم دعوت کرد و گفت: در پایان این مراسم میثاق‌نامه با حضرت زینب(س) توسط بانوان قرائت و امضاء خواهد شد.

captcha