طرح گلبانگ محمدی در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: 3404948
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

طرح گلبانگ محمدی در قزوین اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس ستاد اقامه نماز استان از اجرای طرح گلبانگ محمدی همزمان با سراسر کشور در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام سید قریش موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز داستان قزوین صبح امروز در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که در سالن باقرالعلوم(ع) استانداری قزوین برگزار شد، با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح گلبانگ محمدی با موضوع اجرای زنده اذان در مکان‌های عمومی در استان قزوین اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای زنده اذان در مکان‌های عمومی به جای پخش اذان ضبط شده اجرا خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها می‌توانند در اجرای این طرح کمک کنند، عنوان کرد: باید در ابتدا بانک اطلاعاتی از موذنین و علاقه‌مندان به اذان در استان تهیه کرد.

وی بیان کرد: این برنامه با هدف تربیت 10 هزار موذن در سال جاری انجام می‌شود تا بتوانیم از این پس در مکان‌های عمومی نیز شاهد اجرای زنده اذان توسط موذنین باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین همچنین از برگزاری جشنواره شعر، خاطره و تجربیات موفق در سطح استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان‌ماه به دبیرخانه جشنواره در محل ستاد اقامه نماز استان قزوین ارسال کنند.

وی همچنین از آمادگی ستاد اقامه نماز استان قزوین برای اجرای طرح خانه بهشتی خبر داد و بیان کرد: طرح خانه بهشتی گفتمان و نشست‌های خانواده با رویکرد آموزش شیوه‌های دعوت به نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین همچنین در پایان از برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان قزوین در تاریخ‌های سوم و چهارم بهمن‌ماه خبر داد و یادآور شد: دستگاه‌های از الآن آمادگی لازم برای مشارکت در برگزاری این اجلاس داشته باشند.

captcha