برگزاری دوره روخوانی قرآن ویژه مربیان خردسالان جامعةالقرآن
کد خبر: 3429329
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

برگزاری دوره روخوانی قرآن ویژه مربیان خردسالان جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه مربیان خردسالان شعب جامعةالقرآن الکریم در حال برگزاری است.

پروانه کمالی، مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: دوره روخوانی و روان‌خوانی ویژه مربیان خردسالان شعب جامعةالقرآن از سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به زمان آغاز این دوره، ادامه داد: این دوره از 9 آبان‌ماه آغاز شده است و تا 14 آبان‌ماه ادامه دارد. همچنین در این دوره مربیانی از استان‌های همدان، اردبیل، یزد، قم، زنجان، کرمان و ... حضور دارند.

کمالی عنوان کرد: همچنین حاضران از شعب محمدیه استان قزوین، کیان‌شهر از استان کرمانشاه، بهار، ملایر، نهاوند و همدان استان همدان، مادرسلیمان از استان فارس، انار، کهنوج و رفسنجان استان کرمان، ازنای لرستان، میبد، امام‌شهر و ولی عصر استان یزد، میامی، شاهرود و نهاوند استان سمنان، خراسان‌رضوی مشهد، بناب استان آذربایجان شرقی، بندرلنگه از استان هرمزگان، خرمشهر و دزفول از استان خوزستان، سوغات از استان فارس، شعبه اردبیل استان اردبیل، الغدیر از استان آذربایجان غربی و ابهر از استان زنجان در این جلسه حضور دارند.

مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان جامعةالقرآن الکریم با اشاره به اساتید و رشته‌های این دوره، اضافه کرد: فنون و مهارت‌های تدریس روخوانی توسط زهرا نعمتی و زهرا کلانترزاده، مهارت‌های عمومی کلاس‌داری به مربیگری صدیقه معارف‌و‌ند و قرآن در آخر زمان(عج) با تدریس حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل ‌بیت(ع) ارائه می‌شود.

وی افزود: اخلاق مربیگری توسط حجت‌الاسلام محمدحسین طباطبایی، دین فطری با مربیگری حجت‌الاسلام حسین‌زاده وروان‌شناسی کودک با مربیگری جعفر آرشید بیان می‌شود.

کمالی تصریح کرد: پس از پایان دوره و اخذ آزمون، مربیان به مدت یک سال مشغول به تدریس در شعب مربوطه می‌شوند و پس از آن مدرک اصلی برای آنها صادر خواهد شد.

captcha