برگزاری همایش «قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت» در دانشگاه آزاد زاهدان
کد خبر: 3433454
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

برگزاری همایش «قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت» در دانشگاه آزاد زاهدان

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: دومین همایش قیام تاریخی و ماندگار عاشورا از دیدگاه اهل سنت، فردا سه‎شنبه ۱۲ آبان‌ماه با حضور علمای بزرگ شیعه و سنی و جمعی از مسئولین در دانشگاه آزاد زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، دومین همایش قیام تاریخی و ماندگار عاشورا از دیدگاه اهل سنت، سه‎شنبه 12 آبان‌ماه با حضور علمای بزرگ شیعه و سنی و جمعی از مسئولین در دانشگاه آزاد زاهدان برگزار می‌شود.

امین‌رضا کمالیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در این خصوص بیان کرد: این همایش با هدف معرفی قیام کربلا و ترویج ارزش‌های دینی از جمله وحدت اسلامی در جامعه برای دومین بار در این دانشگاه برگزارمی‌شود.

وی افزود: در این مراسم مشاور ارشد ریاست جمهوری در امور اقوام و مذاهب، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار استان سیستان و بلوچستان، امام جمعه اهل سنت زاهدان و جمعی از سران شیعه و سنی حضور دارند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پیام‌های نهضت حسینی از جمله ایستادگی در مقابل حکومت‌های ضد اسلامی، احیای سنت رسول‌الله(ص) و برپایی امر به معروف ونهی از منکر می‌تواند محور وحدت امت اسلامی قرار گیرد.
 
این همایش سه‌شنبه شب، ساعت 18 در محل تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار می‌شود.

captcha