مسابقات قرآن استان تهران فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3444067
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

مسابقات قرآن استان تهران فردا آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در رشته‌های مختلف از یکشنبه، ۱۷ آبان‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران صبح روز یکشنبه، 17 آبان‌ماه طی برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای در مجتمع فرهنگی سیزده آبان آغاز می‌شود.
براساس این گزارش، مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با سخنرانی لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران و ... برگزار خواهد شد.
مسابقات قرآن استان تهران که سال گذشته به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد امسال در سالن همایش‌های بصیرت مجتمع فرهنگی ـ دانشجویی 13 آبان واقع در خیابان طالقانی برگزار می‌شود و برگزیدگان مرحله شهرستانی در این مرحله با هم رقابت می‌کنند.
رقابت‌های بانوان در این دوره از مسابقات طی روزهای 17 و 18 آبان‌ماه برگزار می‌شود و مسابقات آقایان نیز 19 و 20 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.
مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن تهران نیز 21 آبان‌ماه برگزار می‌شود که در این مراسم همزمان از برگزیدگان خانم و آقا در رشته‌های مختلف تجلیل می‌شود و برگزیدگان استان تهران برای شرکت در مرحله کشوری این مسابقات معرفی می‌شوند.

captcha