اتاق توسعه استان فارس با حضور تمام گروه‌های سیاسی تشکیل شود
کد خبر: 3444433
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
صادقی:

اتاق توسعه استان فارس با حضور تمام گروه‌های سیاسی تشکیل شود

گروه اجتماعی:‌ منتخب مردم شیراز در مجلس بر لزوم تشکیل اتاق توسعه استان فارس متشکل از تمام گروه‌های سیاسی تأکید کرد و گفت: اگر بتوانیم این اتاق را تشکیل دهیم، می‌توان در راستای خدمت به توسعه استان گام‌‌های اساسی برداشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ضرغام صادقی، منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز، 16 آبان در دیدار مجمع نمایندگان استان فارس با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه فضای سیاسی در استان فارس نسبت به استان‌های دیگر زودتر حاکم می‌شود، گفت: فضای سیاسی برخی استان‌ها کمرنگ‌تر از فضای سیاسی فارس نیست اما آن‌ها به یک اجماعی رسیده‌اند که حاصل این اجماع تجربه موفقی برای استان می‌شود.
وی بر لزوم تشکیل اتاق توسعه استان فارس متشکل از تمام گروه‌های سیاسی تأکید کرد و گفت: اگر بتوانیم اتاق توسعه استان فارس با حضور تمام گروه‌های سیاسی را تشکیل دهیم تا زمینه همگرایی برای ما فراهم شود می‌توان در راستای خدمت به توسعه استان گام‌های اساسی برداشت.
صادقی با بیان اینکه تشکیل این اتاق دارای دو منفعت است، افزود: نخست اینکه استان فارس می‌تواند از توسعه متناسب با استان‌های دیگر برخوردار شود دوم اینکه سایر کارهای سیاسی در استان فارس به حداقل ممکن می‌رسد و زمینه‌ای فراهم می‌شود تا ما برای توسعه استان فراتر از گرایش‌های سیاسی کارهایی انجام دهیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: شاید یکی از محوری‌ترین کارهایی که در فارس در سال جاری انجام شد و می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق باشد از اینکه نمایندگان فارس در سایه کار جمعیتی می‌تواند کار بزرگی انجام دهد دعوت از دکتر نوبخت بود که موجب شد اعتبارات فارس در سال جاری از میانگین کشوری بالاتر رود.
وی همچنین از اقدامات برخی از مدیران استان فارس انتقاد کرد و گفت: برخی از مدیران کل ما به جای اینکه پیش قراول کارهای توسعه‌ای فارس باشد در جایی خود را پنهان کرده‌اند و کارهای لازم را انجام نمی‌دهند.
صادقی بر لزوم انجام تقسیم کار در استان تأکید کرد و گفت:‌ انتظار ما از استاندار و مدیران این است که آن‌ها پیشقدم شوند و از ظرفیت‌های نمایندگان فراتر ار کارهای اجرایی و تدارکاتی بهره جویند.

captcha