نشست بصیرتی «منتظران ولایت» در نیکشهر برگزار شد
کد خبر: 3446205
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

نشست بصیرتی «منتظران ولایت» در نیکشهر برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست بصیرتی «منتظران ولایت» یکشنبه، ۱۷ آبان با حضور بسیجیان شیعه و سنی، مربیان، سرگروه‌ها، فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت در سپاه شهرستان نیکشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، نشست بصیرتی «منتظران ولایت» یکشنبه، 17 آبان با حضور بسیجیان، مربیان، سرگروه‌ها، فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت در سپاه شهرستان نیکشهر برگزار شد.
مهدی مسلمی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه نیکشهر در این مراسم بیان کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی سبب می‌شود تا فضائل اخلاقی و بصیرت بسیجیان افزایش پیدا کند و باید گسترش گفتمان ولایت باید از محورهای اصلی این‌گونه محافل باشد.
وی اظهار کرد: وقتی وحدت و همدلی میان گروه‌ها و سطوح مختلف تحکیم می‌شود، منجر به افزایش اقتدار و کاهش آسیب‌پذیری خواهد شد، بنابراین مسئله تقویت این روابط و تلاش برای استحکام وحدت باید از دیگر محورها باشد.
مولوی اسماعیل وحیدی‌فر، سرمربی اهل تسنن صالحین نیکشهر نیز در این نشست عنوان کرد: اگر مسئله اخلاق در زندگی انسان کمرنگ شود، زمینه سقوط انسانیت و بحران‌های روانی ایجاد می‌شود که می‌تواند جامعه را بسوی هلاکت بکشاند.
سرمربی اهل تسنن صالحین نیکشهر افزود: برای نجات از مفاسد و خلأهای وحشتناکی که جامعه بشری را دچار می‎کند، باید به اخلاق و تعالیم ناب اسلامی برگردیم.
وحیدی‌فر تصریح کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی تبیین روش‌های درست اخلاق اسلامی و سبک زندگی اسلامی است و تحقق این روش با بهره‌گیری از زندگی و سیره معصومین(ع) و توصیه‌ها و راهنمایی‌های شهداء در زمینه‌های مختلف اخلاقی و دینی به دست خواهد آمد.

captcha