امنیت امروز کشور حاصل خون شهیدان است
کد خبر: 3446384
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰

امنیت امروز کشور حاصل خون شهیدان است

گروه اجتماعی: معاون فرماندار جوانرود عزت و افتخار ایران را مرهون خون شهیدان دانست و گفت: امنیت امروز کشور حاصل خون شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، کمال شهسواری، معاون فرماندار جوانرود در دیدار با سه خانواده شهید این شهرستان، عزت و سربلندی کشور را مدیون خانواده شهدا توصیف کرد و گفت: افتخار ایران اسلامی مرهون خون شهداست.

وی افزود: سرلوحه امور مسئولان باید دیدار با خانواده معظم شاهد باشد.

شهسواری تصریح کرد: شهدا با دفاع از کیان کشور به تکلیف خود عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده از وظایف سنگین مردم و مسئولان است.

حسین کولیوند، فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: شهدا در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان شیرین خود گذشتند و آن را در راه اسلام و نظام فدا کردند و امروز بر همه ما فرض است که این خون‌ها را پاس بداریم و از خانواده معظم آنها تجلیل و تکریم کنیم.

وی اظهار کرد: اگر جانفشانی شهدا نبود امروز امنیت در کشور حاکم نبود و همه باید بدانیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی از سوی شهیدان است.

کولیوند تصریح کرد: خانواده معظم شهدا هیچ نیازی به مسئولان ندارند اما مدیران باید با دیدار از این عزیزان روحیه جهاد و مقاومت را در خود تقویت و خدمتگزاری بی‌منت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

در این دیدار امان‌الله وطن‌دوست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جوانرود هم گفت: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه‌های امام راحل نثار و با فداکاری عامل ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و اعتلای خود را مدیون شهیدان و خانواده آنان می‌داند و ما نیز باید تلاش کنیم تا با تمام وجود در خدمت خانواده معظم شاهد و ایثارگر که در راه مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی همواره پیشگام بوده‌اند باشیم.

شهرستان جوانرود 338 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

captcha