رقابت قاریان استان تهران آغاز شد/ پایان مسابقات اذان
کد خبر: 3446996
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
در ادامه برپایی سی و هشتمین مسابقات قرآن اوقاف؛

رقابت قاریان استان تهران آغاز شد/ پایان مسابقات اذان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رقابت ۳۹ قاری در مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران پیش از ظهر امروز، ۲۰ آبان‌ماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان که از روز گذشته، 19 آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی 13 آبان تهران آغاز شده است طی روز گذشته در رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم به پایان رسید و برگزیدگان در این سه رشته حفظ را معرفی کردند.
براساس این گزارش، رقابت‌ها در رشته اذان نیز از ساعت هشت تا 10 صبح امروز، 20 آبان‌ماه با حضور 27 موذن برگزار شد و با پایان یافتن رقابت‌ها در رشته اذان، نوبت به رقابت‌های مرحله مقدماتی رشته قرائت رسید.
مرحله مقدماتی رشته قرائت آقایان نیز دقایقی پیش با حضور 39 قاری آغاز شده و این رقابت‌ها امشب به پایان می‌رسد تا برترین‌های این رشته، روز پنجشنبه، 21 آبان‌ماه در مرحله فینال رشته قرائت با هم رقابت کنند.
بنابراین گزارش، رقابت‌های رشته ترتیل نیز پیش از ظهر روز پنجشنبه با حضور 29 مرتل برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، بهروز یاریگل داور رشته تجوید، محمدمهدی بحرالعلوم داور رشته حسن حفظ، محمدرضا پورزرگری داور رشته تجوید، محمد عباسی داور رشته حسن حفظ، کریم دولتی داور رشته وقف و ابتدا، احمد ابوالقاسمی داور رشته صوت، فربین داور رشته لحن، علی‌اکبر ملکشاهی داور رشته لحن، حسن ربیعیان داور رشته صوت این دوره از مسابقات قرآن استان تهران را بر عهده دارند.

captcha