فراخوان طراحی المان‌های دینی برای شهر تهران اعلام می‌شود
کد خبر: 3447143
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
علیزاده در بازدید از غرفه ایکنا خبر داد:

فراخوان طراحی المان‌های دینی برای شهر تهران اعلام می‌شود

گروه جامعه: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران طی بازدید از غرفه ایکنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از اعلام فراخوان طراحی المان‌های دینی برای شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران پیش از ظهر امروز، 20 آبان‌ماه طی بازدید از غرفه ایکنا در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: شهر تهران نمادها و المان‌های دینی کم دارد اما به این معنی نیست که اگر قرار شد نمادی بسازیم مستقیما قرآن بسازیم.
وی افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری خبرگزاری ایکنا فراخوانی را برنامه‌ریزی کرده تا براساس این فراخوان، یک سری المان‌های دینی برای شهر تهران طراحی شود که اگر بنا بود برای شهر تهران المان‌های دینی بسازیم از این طرح‌ها استفاده کنیم.
علیزاده ادامه داد: فراخوان طراحی المان‌های دینی به زودی اعلام می‌شود تا بتوانیم پس از جمع‌آوری طرح‌ها، المان‌های دینی را سال آینده در سطح شهر تهران نصب کنیم.
وی در ادامه گفت: همچنین یکی از کارهایی که هفته آینده در دستور کار داریم و در سطح شهر تهران مشاهده می‌کنیم فضاسازی شهر تهران به مناسبت هفته کتاب است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با یادآوری اینکه 24 آبان‌ماه، روز کتاب و کتاب‌خوانی است، گفت: برای فضاسازی شهر تهران به مناسبت هفته کتاب از سازه‌های تبلیغاتی به صورت یک کتابخانه وسیع در سطح شهر تهران استفاده می‌کنیم و در این کتابخانه، کتاب‌هایی که مربوط به جشنواره جلال، جشنواره دین، جشنواره رشد و... است را به نمایش می‌گذاریم.

captcha