آغاز دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان در قزوین
کد خبر: 3450665
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

آغاز دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان در قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از آغاز دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان در قزوین خبر داد.

مهران قاسمی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه آغاز دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان از صبح امروز یکشنبه آغاز شده است، اظهار کرد: این مسابقات هم‌اکنون در محل هتل ورزش قزوین در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون شاهد برگزاری مرحله استانی این مسابقات هستیم و مرحله شهرستانی آن با شناخت نفرات برتر به پایان رسیده است، عنوان کرد: در مرحله استانی 5 نفر از آقایان و 30 شرکت کننده خانم نیز حضور دارند.

قاسمی عنوان کرد: شرکت کنندگان دومین دوره مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران در یازده رشته‌ قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ یک جزء، حفظ 3 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20جزء، دل نگاشته، حفظ احادیث موضوعی، حفظ آیات موضوعی و مفاهیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: این مسابقات ویژه گروه سنی برادران و خواهران بین 15 تا 29 سال است.

قاسمی با بیان اینکه اختتامیه این مسابقات در آینده‌ای نزدیک و به صورت رسمی برگزار خواهد شد، تأکید کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به مرحله کشوری که در زمستان سال جاری برگزار می‌شود راه می‌یابند.

captcha